به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار، اختلال در سایت کارگزاری مفید با نام ایزی تریدر اربیس در روزهای اخیر زیاد شده و این اختلال به ویژه در روز هایی که عرضه اولیه وجود دارد به اوج خود می رسد، طوری که بسیاری از سهامداران متصل به این کارگزاری در تماس با […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار، اختلال در سایت کارگزاری مفید با نام ایزی تریدر اربیس در روزهای اخیر زیاد شده و این اختلال به ویژه در روز هایی که عرضه اولیه وجود دارد به اوج خود می رسد، طوری که بسیاری از سهامداران متصل به این کارگزاری در تماس با بازار خواستار انعکاس این مشکل و توضیح از این کارگزاری شده اند.

این اتفاق در حالی رخ داده که پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی از روز گذشته در محل نمایشگاه دائمی بر پا است و انتظار می رود در این روزها حداقل خدمات ارایه شده بهتر به مخاطبین ارائه شود.

برخی کاربران این سایت معتقدند که دلیل این اختلالات به دلیل وجود کاربران زیاد از حد د این کارگزاری عنوان شده و اعلام کرده اند که در صورت ادامه این روند حتما به کارگزاری های دیگر کوچ خواهند کرد.

نرم افرار ایزی تریدر در روز های اخیر بعد از ارایه خدمات جدید در بخش نمای بازار که در آن نمادهای مثبت، نمادهای صف خرید و خالص خرید حقیقی ها و… اضافه شده عملا سایر بخش ها را دچار اختلال کرده و اپدیت صفحه بعضا با کندی مواجه می شود و گاهی با پیام «داده ها به روز رسانی نیستند» و گاهی با اختلال در بروز رسانی نمودارها کاربران را غافگیر می کند.

گفتنی است براساس اعلام فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی(FEAS) کارگزاری مفید یکی از موفق ترین کارگزاری های ایران است که سهم قابل توجهی از سهامداران را با خود به همراه دارد و صندوق های متنوع آن سهم زیادی از سرمایه های مردم را در خود جای داده ولی ظاهرا توانایی ارائه خدمات مناسب با انتظارات مشتریان این کارگزاری رو ندی نزولی داشته که یا ناشی از عوامل خارج از اراده کارگزاری و خدمات اینترنتی است و یا بخش خدمات متناسب با تعداد مشتری ها رشد نکرده است.

این اتفاقات در حالی در حال وقوع است که کاربران روزهای نزولی را در بورس تجربه می کنند و شاید از همین رو است که نمایش اختلالات در این کارگزاری با سهم بالای مشتری برایشان جالب نبوده و خواستار پیگیری این موضوع و پاسخگویی شده اند.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار