به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در نمایشگاه صنعت ساختمان که با حضور ۵۰ واحد تولیدی از هشت استان کشور به ویژه تولیدکنندگان استان اردبیل برپا شده شرکت‌کنندگان سعی کردند تا جدیدترین محصولات خود را در صنعت ساختمان عرضه کنند.  البته جای متولیان اصلی این صنعت به ویژه اداره کل راه و شهرسازی و نظام مهندسی ساختمان در این نمایشگاه خالی بوده […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در نمایشگاه صنعت ساختمان که با حضور ۵۰ واحد تولیدی از هشت استان کشور به ویژه تولیدکنندگان استان اردبیل برپا شده شرکت‌کنندگان سعی کردند تا جدیدترین محصولات خود را در صنعت ساختمان عرضه کنند.  البته جای متولیان اصلی این صنعت به ویژه اداره کل راه و شهرسازی و نظام مهندسی ساختمان در این نمایشگاه خالی بوده و به نظر می رسد صنعت ساختمان و تولیدکنندگان محصولات متنوع در این بخش نیاز مبرم به پشتیبانی ها و حمایت‌های دستگاه‌های دولتی و نهادهای تخصصی دارند.

در همین خصوص مسلم نوروزی مجری هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به حضور تولیدکنندگان هشت استان کشور اشاره کرد و گفت: تولیدکنندگانی از استان‌های گیلان، اردبیل، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز و قزوین سعی کردند تا آخرین تولیدات و برند محصولات خود را در این نمایشگاه در معرض دید بگذارند.

نوروزی اظهار کرد: این نمایشگاه به مدت چهار روز برپا خواهد بود و علاقمندان از ساعت ۱۵ عصر تا ۲۱ شب می توانند از این نمایشگاه و محصولات متنوع عرضه شده در آن بازدید کنند.

وی ارائه توانمندی های صنعت ساختمان، جذب و معرفی برندهای مطرح کشوری، تبادل دانش و اطلاعات در حوزه صنعت ساختمان همچنین معرفی آخرین یافته‌ها و محصولات تولیدی به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان مصرف را از اهداف برپایی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در استان اردبیل اعلام کرد.

مجری هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان تصریح کرد: هر چند شرکت‌های خارجی به صورت مستقیم در این نمایشگاه حاضر نشدند اما برخی شرکت‌های بازرگانی استان کالاهای تولید شده خارج از کشور را نیز معرفی می کنند.

نوروزی مزیت نمایشگاه صنعت ساختمان را در استان اردبیل عرضه صد درصدی محصولات و کالاهای داخلی و تولید کشورمان توصیف کرد و افزود: با هدف حمایت از تولید محصولات بومی و استانی ۶۰ درصد نمایشگاه به تولیدکنندگان استان اردبیل اختصاص یافته است.

در نمایشگاه صنعت ساختمان محصولات متنوع این صنعت پردامنه برای مخاطبان معرفی شده و شرکت‌کنندگان سعی کردند تا سبک‌ترین، کیفی ترین و به روزترین محصولات خود را در حوزه‌های مختلف به ویژه مصالح ساختمانی عرضه کرده و کارخانه‌های بزرگ استان نظیر شرکت سیمان آرتای اردبیل، کارخانه آذرساروج، بنیاد بتن آذر آبادگان و… محصولات جدید خود را در رقابت با سایر رقبا معرفی کنند.

انتهای پیام/

منبع