سرهنگ میرحبیب هاشمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: همه ساله در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با هدف انتقال و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت نمایشگاه‌های رزمی، فرهنگی با محوریت عملیات‌های غرورآفرین رزمندگان اسلام برگزار می‌شود که امسال نیز تصمیم بر این شده تا با موضوع جنگ‌های نامنظم این نمایشگاه برپا […]

سرهنگ میرحبیب هاشمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: همه ساله در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با هدف انتقال و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت نمایشگاه‌های رزمی، فرهنگی با محوریت عملیات‌های غرورآفرین رزمندگان اسلام برگزار می‌شود که امسال نیز تصمیم بر این شده تا با موضوع جنگ‌های نامنظم این نمایشگاه برپا شود.

وی تصریح کرد: نمایشگاه چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار ما مقتدریم و با محوریت شهید چمران به عنوان استاد جنگ‌های نامنظم برگزار می‌شود که در استان اردبیل نیز در این نمایشگاه یاد و خاطره شهید شاخص جعفر خراسانی گرامی داشته می‌شود.

معاون تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در نمایشگاه رزمی، فرهنگی امسال سعی شده تا تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) فضای مناسبی را در جوار موزه دفاع مقدس فراهم کند تا علاقمندان در سیر ورودی به نمایشگاه از تاریخ اسلام گرفته تا تاریخ دفاع مقدس را مورد بازدید قرار داده و از منظر تاریخی مورد توجه قرار دهند.

هاشمی افزود: در بخش دوم این نمایشگاه با محوریت نمایش افلاکیان خاکی سعی شده تا ابعاد مختلفی از جنگ‌های نامنظم و چریکی به نمایش گذاشته شود تا در گرامیداشت هفته دفاع مقدس جوانان و نوجوانان بیشتر با عظمت رزمندگان اسلام، شهدا و پیشکسوتان این عرصه آشنایی بیشتری داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی سعی شده بازدید از این نمایشگاه در ساعات مختلف از ۹ صبح تا ۲۱ شب انجام شود تا علاقمندان از هر فرصتی برای بازدید و حضور در این محوطه استفاده کنند.

هاشمی اضافه کرد: فضای بازی در محوطه باغ موزه دفاع مقدس استان اردبیل برای برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده که انتظار می‌رود اهالی استان با حضور در این محل بوی ایثار، جهاد و شهادت را به شایستگی استشمام کنند.

انتهای پیام/

منبع