جعفر بذری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان با بیان اینکه ۹۰ درصد درآمد مردم سرعین از طریق صنعت گردشگری است گفت: متاسفانه از زمان کرونا تاکنون این صنعت در این شهرستان بسیار تضعیف شده که انتظار داریم با اجرای طرح واکسیناسیون، رونق به صنعت گردشگری باز گردد. وی بیان کرد: موضوعی که در این زمینه […]

جعفر بذری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان با بیان اینکه ۹۰ درصد درآمد مردم سرعین از طریق صنعت گردشگری است گفت: متاسفانه از زمان کرونا تاکنون این صنعت در این شهرستان بسیار تضعیف شده که انتظار داریم با اجرای طرح واکسیناسیون، رونق به صنعت گردشگری باز گردد.

وی بیان کرد: موضوعی که در این زمینه وجود دارد این است که در طول ۴۰ سال گذشته فعالان صنعت گردشگری در پرداخت به موقع دارایی و مالیات همراه دولت بوده‌اند و حالا نیز انتظار می‌رود تا مشارکت‌های لازم برای بروزرسانی خدمات گردشگری با هدف مدیریت پسا کرونا محقق شود.

بذری ادامه داد: انتظار ما از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی، اهمیت به ارائه تسهیلات و حمایت‌های همه‌جانبه در این زمینه است که در صورت تحقق این موضوع بسیاری از مشکلات موجود در این راستا نیز برطرف‌ خواهد شد.

بازرس جامعه هتلداران ایران گفت: واکسیناسیون عمومی با فرصت شش ماهه فرصتی برای برنامه‌ریزی برای دوران پسا کرونا است که تمهیدات لازم در این زمینه به کار گرفته شده که می‌تواند در توسعه حوزه سرمایه‌گذاری نقش اساسی داشته باشد و ما را در تحقق اهداف مورد نظر کمک کند.

بذری بیان کرد: انتظار ما از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل این است که نسبت به برنامه‌ریزی در راستای توسعه گردشگری گام بردارند و ما را در تحقق اهداف مورد نظر حمایت کنند.

وی تصریح کرد: افتتاح نمایشگاه گردشگری اکسپو در کشور امارات در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۹ آبان ماه برای کشور و نیز استان اردبیل ظرفیت بسیار مهم و اساسی است که باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم قابلیت‌های خودمان را به نحو احسن به همگان معرفی کنیم.

انتهای پیام/

منبع