به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، حجت‌الاسلام ناصر نصیری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و شیوه نامه بهداشتی ستاد مقابله با کرونا فریضه نماز جمعه فردا در تمامی شهرستان‌های اردبیل برپا می‌شود. وی با اشاره به اینکه استفاده از پايگاه خبري تحليلي آذرمغان و سجاده شخصی […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، حجت‌الاسلام ناصر نصیری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و شیوه نامه بهداشتی ستاد مقابله با کرونا فریضه نماز جمعه فردا در تمامی شهرستان‌های اردبیل برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استفاده از پايگاه خبري تحليلي آذرمغان و سجاده شخصی در این زمینه حائز اهمیت است، گفت: درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای برپایی مستمر نماز جمعه گام برداشته و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جماعات استان اردبیل همچنین خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی در راستای تداوم برنامه‌های معنوی و فرهنگی در استان اردبیل به خصوص ایام کرونا بسیار حائز اهمیت بوده و به همین منظور نیاز است تا تمام سعی و تلاش خود را به‌کار گرفته و برای استفاده از بستر فضای مجازی نهایت سعی و تلاش خود را به کار گیریم.

نصیری بیان کرد: از عموم هم استانی‌ها انتظار می‌رود برای حضور در فریضه نماز جمعه کوتاهی نکنند و از آوردن کودکان و افراد سالمند با هدف حفظ سلامتی آن‌ها جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/

منبع