به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، شکست سنگین پنج بر یک نساجی مازندران مقابل پرسپولیس پایان تلخی را در دور رفت رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر برای تیم پرطرفدار قائمشهری ها رقم زد. این تیم در حالی تن به شکست داد که استراتژی فنی او را با مربیان و بازیکنان پیشین […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، شکست سنگین پنج بر یک نساجی مازندران مقابل پرسپولیس پایان تلخی را در دور رفت رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر برای تیم پرطرفدار قائمشهری ها رقم زد.

این تیم در حالی تن به شکست داد که استراتژی فنی او را با مربیان و بازیکنان پیشین پرسپولیس پیش می‌برد. حمید مطهری پس از سال‌ها دستیاری یحیی گل محمدی تصمیم به جدایی از او گرفت تا راه سرمربیگری را با نساجی مازندران طی کند. او نیز چند بازیکن قدیمی پرسپولیس همچون علی شجاعی، علیرضا ابراهیمی، محمد شریفی و… را همراه با خود به جمع مازنی‌ها برد تا بتواند با این تیم نتایج قابل قبولی بگیرد.

با این وجود اندیشه‌های مطهری مقابل یحیی محکوم به شکست تلخ شد تا انتقاداتی را از بازیکنان این تیم به همراه داشته باشد.

پرسپولیس در حالی بهترین نتیجه سال‌های اخیرش را مقابل نساجی رقم زد که اشتباهات فردی میهمان در ورزشگاه آزادی تهران غیر قابل چشم پوشی بود. علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ که سودای پوشیدن دوباره پیراهن این تیم باعث شد تا از فوتبال اروپا دست بکشد و به ایران باز گردد مقابل پرسپولیس عملکرد نا مطمئنی داشت. او روی گل‌های دوم و چهارم پرسپولیس تأثیر مستقیم گذاشت تا نشان دهد بی دلیل نیست که با وجود بازگشت کی روش برای جام جهانی ۲۰۲۲ باز هم نتوانست در لیست تیم ملی ایران قرار بگیرد.

نقش گلر محبوب کی‌روش در شکست سنگین/ اشتباهات فردی مقابل تیم سابق

او به همراه مدافعان نساجی دومین تیم بی دقت لیگ برتر در دفاع کردن بودند تا پس از نفت مسجد سلیمان با ۲۰ گل خورده قرار بگیرند.

گرچه نساجی با عملکرد درخشان مهاجمان خود توانسته است ۱۸ گل زده برای کسب پنج پیروزی، پنج تساوی و پنج شکست در نیم فصل اول به ثمر برساند اما قطعا حمید مطهری باید فکر اساسی برای اشتباهات تکراری فردی علیرضا حقیقی و مدافعان خود کند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر