حجت الاسلام میرحامد تقدیری در گفت و گو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: توجه به بحث معارف و علوم دینی باید از محوری ترین فعالیت‌های مدارس علوم و معارف اسلامی باشد و بی شک برنامه‌های انقلابی نیازمند نیروهای انقلابی است که این امر با فعالیت گسترده مدارس صدرا محقق می‌شود. وی بر ضرورت […]

حجت الاسلام میرحامد تقدیری در گفت و گو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: توجه به بحث معارف و علوم دینی باید از محوری ترین فعالیت‌های مدارس علوم و معارف اسلامی باشد و بی شک برنامه‌های انقلابی نیازمند نیروهای انقلابی است که این امر با فعالیت گسترده مدارس صدرا محقق می‌شود.

وی بر ضرورت توجه به مسیر تعالی و پیشرفت در تعلیم و تربیت تاکید کرد و گفت: تعلیم به تنهایی نمی‌تواند هدف نهایی را محقق سازد لذا در کنار آموزش، تربیت و ارتقای فکری و فرهنگی دانش آموزان عامل رشد و پیشرفت علمی و فرهنگی جامعه است.

رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا به ظرفیت‌های بالای استان اردبیل در زمینه توسعه فرهنگی دینی اشاره کرد و گفت: مدارس صدرای استان اردبیل با دارا بودن اصالت و دیرینه مذهبی از تأثیرگذاری ملی در بحث فرهنگی برخوردار است که این قابلیت و توانمندی، وظیفه مسئولین فرهنگی و تربیتی استان را بیشتر کرده و انگیزه فعالیت را در آنان ارتقا می‌دهد.

حجت الاسلام تقدیری بر استفاده از روش‌های نوین در ایام کرونا تاکید کرد و گفت: بر اساس کتاب صدرا که وظیفه امام مدرسه به خوبی تبیین شده، مشاوره‌های دینی و همچنین تولید محتوای فضای مجازی باید مورد توجه قرار گیرد که در این خصوص می‌توان از ظرفیت حوزه‌های علمیه خواهران و مبلغات نیز استفاده کرد.

انتهای پیام/

منبع