همزمان با فرا رسیدن روز خبرنگار نشست صمیمی اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با جمعی از مدیران اصحاب رسانه و خبرگزاری ها عصر امروز در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مرکز اردبیل برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ندای شمالغرب اردبیل، همزمان با فرا رسیدن روز خبرنگار نشست صمیمی اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با جمعی از مدیران اصحاب رسانه و خبرگزاری ها عصر امروز در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مرکز اردبیل برگزارشد.

در این جلسه میرفخرالدین زاهد دبیرجبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تبریک فرا رسیدن روز مقدس قلم و رسانه به عموم خبرنگاران و فعالان اصحاب قلم و رسانه اظهارداشت: اصحاب قلم ورسانه باید در مسیر انقلاب و با تبیین اهداف شهدا که همان اهداف امام خمینی (ره) بود برای رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلام کمک کنند.

زاهد با اشاره به اینکه راه عاشورا همان راه اسلام بود و شهدای واقعه کربلا در راه اسلام خالصانه در راه خدا و اسلام ناب محمدی قدم برداشته‌اند؛ افزود: همان طوری که شهدای عاشورا و در مسیر آن شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی در راه اسلام خون فشانی کردند وایستادند امروز خبرنگاران نیز باید در کنار مردم و نیروهای انقلابی در راه آرمان های انقلاب اسلامی قدم برداشته و در جبهه های حق علیه باطل برای شکست دشمن تلاش کنند.

وی از اهمیت رسانه ها در کمتر کردن نگرانی های مردم و مطالبه های مردمی از مسئولان بیان کرد و افزود: رسانه ها و خبرنگاران ابزار قدرتمندی برای توسعه و پیشرفت اقتصادی و فرهنگی کشور هستند و باید با این ابزار قدرتمند برای برطرف نمودن مشکلات کنونی جامعه در امر اقتصاد و مشکلات معیشتی مردم به نحو احسن استفاده کرد.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل بیان کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در فاز جدیدی از حرکت انقلابی خود در کنار مردم با کمک رسانه های انقلابی به مطالبه گری و مشکلات معیشتی مردم اقدام خواهد نمود و مسئولان استانی و کشوری باید پاسخ گویی نگرانی های مردم از این گرانی ها و نابسامانی های اخیر در بازار کشور باشند.

زاهد از تشکیل قرارگاه اصحاب رسانه و قلم در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل خبر داد و افزود: خبرنگاران باید با نگاه تیزبین خود کاستی‌ها و مشکلات را به دور از غرض‌ ورزی و جهت‌گیری رصد کرده و راهکارهای خود را برای اصلاح امور و توسعه و پیشرفت ارائه کنندکه در این رابطه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نیز کمک حال این عزیزان خواهد بود.

انتهای پیام/

  • نویسنده : حامد صدیقی
  • منبع خبر : سبلان ما