مصطفی برها فعال صنعت مبلمان در گفتگو با خبرنگار بازارگفت: جوانان دهه شصتی رفته رفته پیر می شوند و ایت در حالی است که همه تغییرات و نوسانات ارزی را دیدند و حس کردند. وی با اشاره به تحریم های صورت گرفته علیه کشور گفت: طبیعتا تحریم ها تاثیرگذار هستند. در یک کوچه هم اگر […]

مصطفی برها فعال صنعت مبلمان در گفتگو با خبرنگار بازارگفت: جوانان دهه شصتی رفته رفته پیر می شوند و ایت در حالی است که همه تغییرات و نوسانات ارزی را دیدند و حس کردند.

وی با اشاره به تحریم های صورت گرفته علیه کشور گفت: طبیعتا تحریم ها تاثیرگذار هستند. در یک کوچه هم اگر همسایه ها بخواهند شما را تحریم کنند تنها می شوید؛ حالا در مقیاس جهانی شرایط بدتر هم می شود.

برها افزود: قبل تر پارچه هایی از چین وارد می شد که در شرایط فعلی همان پارچه ها هم با قیمت گزاف وارد بازار می شود که تهیه آن خود به معضل بزرگی تبریل شده است.

فعال صنعت مبلمان گفت: نکته جالب این است که وقتی دلار روند صعودی در پیش می گیرد مواد اولیه هم با افزایش قیمت روبه رو می شود اما با کاهش قیمت ارز نه تنها کاهشی در قیمت ها ایجاد نمی شود بلکه باز روند افزایشی قیمت ها را شاهد هستیم.

برها گفت: کاسبی شغل پدری ما هست اما امروز این شغل به خطر افتاده است چرا که هیچ حمایت خاصی از هیچ ارگانی نمی شویم.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار