صدیف بدری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در تشریح جلسه با سرمایه‌گذاران پل معلق «ورگه‌سران و اوجور» اظهار کرد: از شهریورماه سال ۹۹ پس از هماهنگی قبلی و بازدید از محل و معرفی پتانسیل‌های منطقه ورگه‌سران و اجور، مقرر شد مطالعه جدی برای سرمایه‌گذاری انجام شود. وی با بیان […]

صدیف بدری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در تشریح جلسه با سرمایه‌گذاران پل معلق «ورگه‌سران و اوجور» اظهار کرد: از شهریورماه سال ۹۹ پس از هماهنگی قبلی و بازدید از محل و معرفی پتانسیل‌های منطقه ورگه‌سران و اجور، مقرر شد مطالعه جدی برای سرمایه‌گذاری انجام شود.

وی با بیان اینکه بیش از دو سال است پیگیر و درجریان ریز امورات مربوطه بودم و حامی این سرمایه‌گذاران هستم، گفت: در طول این دو سال کارهای تملک ده هکتار از اراضی تحت تصرف مردم و پنج هکتار از منابع طبیعی طی روال تحویل و انجام شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح نهایی فاز اول پروژه سرمایه‌گذاری تهیه شده و در شرف صدور موافقت‌نامه اصولی از وزارت میراث فرهنگی است و با هماهنگی انجام گرفته، در دهه فجر امسال موافقت‌نامه صادر و تحویل می‌شود.

بدری خاطر نشان کرد: زمین فاز اول پروژه ۱۵ هکتار بوده که اولین پل گردشگری سه طبقه و نخستین پل صخره‌ای و اقامتگاه معلق کشور با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان، در طول ۱۲ ماه اجرا و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: از زمان شروع و اجرای پل شیشه‌ای هیر، از سرمایه‌گذار قول گرفته بودیم که یک پروژه خاص در سرعین و نیر اجرا کند و در این مرحله در سرعین و انشاالله بعد از اتمام این پروژه در شهرستان نیر هم سرمایه‌گذاری ویژه انجام خواهد داد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تجربیات موفق سرمایه‌گذاران این پروژه در نقاط مختلف کشور، اطمینان داریم به یاری خداوند متعال اثرات فراوان اقتصادی و ارزش افزوده برای مردم عزیز استان، سرعین و روستاهای اطراف در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر