رضا ایماشی در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: با تلاش متخصص جراحی مغز و اعصاب بیمار جراحی شده، مرد ۴۷ ساله‌ای بود که کمر درد و ضعف اندام تحتانی داشت و با تشخیص تومور نخاعی در ناحیه کمر مورد عمل جراحی قرار گرفت. وی افزود: این عمل جراحی که مدت ۳ ساعت […]

رضا ایماشی در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: با تلاش متخصص جراحی مغز و اعصاب بیمار جراحی شده، مرد ۴۷ ساله‌ای بود که کمر درد و ضعف اندام تحتانی داشت و با تشخیص تومور نخاعی در ناحیه کمر مورد عمل جراحی قرار گرفت.

وی افزود: این عمل جراحی که مدت ۳ ساعت طول کشید بعد از باز کردن پرده نخاع، تومور مزبور پس از جدا شدن از تمام ریشه‌های عصبی به طور کامل خارج و بیمار بعد از اتمام پروسه درمان با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مشگین شهر همچنین خاطرنشان کرد: پروسه جراحی این عمل باید زیر میکروسکوپ انجام می‌شد و تمام ریشه‌های عصبی بدون اینکه آسیبی به آنها وارد شود از تومور جدا می‌شد که خوشبختانه با امکانات موجود در بیمارستان مشگین‌شهر توانستیم از در این آزمون موفق عمل کنیم.

ایماشی تصریح کرد: با توجه به اینکه تومور در داخل پرده نخاع بیمار رشد کرده و به ریشه‌های عصبی چسبندگی داشت عمل از حساسیت بسیاری برخوردار بود اما امید است این موفقیت زمینه‌ای برای رشد زیرساخت‌های درمانی و بهداشت شهرستان باشد.

وی با اشاره به ضرورت تقویت زیرساخت‌های درمانی در شهرستان گفت: شهرستان مشگین‌شهر یکی از پر جمعیت‌ترین شهرستان‌های استان بوده و در مواقع ضروری و حساس نیازمند ارائه خدمات درمان و بهداشت به جمعیت هدف بوده که در مواقعی در این راستا با مشکلاتی مواجه می‌شویم.

انتهای پیام/

منبع