به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از رویترز، «بن والاس» وزیر دفاع انگلیس امروز چهارشنبه اعلام کرد که لندن نباید رئیس جمهور روسیه را دستکم بگیرد، زیرا «ولادیمیر پوتین» دروغ نمی گوید. وزیر دفاع انگلیس در این خصوص ادامه داد: مسکو می‌ تواند به انگلیس و متحدان اروپایی آن به دلیل حمایت‌ های […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از رویترز، «بن والاس» وزیر دفاع انگلیس امروز چهارشنبه اعلام کرد که لندن نباید رئیس جمهور روسیه را دستکم بگیرد، زیرا «ولادیمیر پوتین» دروغ نمی گوید.

وزیر دفاع انگلیس در این خصوص ادامه داد: مسکو می‌ تواند به انگلیس و متحدان اروپایی آن به دلیل حمایت‌ های مداوم از اوکراین ضربه بزند. استفاده از حملات سایبری توسط روسیه در طول سال‌ ها افزایش یافته است، ما در طول سال‌ ها شاهد حملات متعددی به سامانه‌ های خود و متحدانمان بوده‌ ایم .

وی در این خصوص اضافه کرد: ما تهدیدهایی را از روسیه دیده‌ ایم، چه تهدیدات اتمی و چه تهدید علیه کشورهایی مانند سوئد، لیتوانی و یا حتی لهستان. دکترین آنها محدود به جغرافیا یا جایی که میدان جنگ آنهاست، نخواهد بود.همچنین، مردم پوتین را دست کم می‌ گیرند. آنها آنچه را که او علناً گفته است نادیده گرفته‌ اند و این کار خطرناک است.

در همین ارتباط، «آندری گورولیوف» (Andrey Gurulyov) نماینده پارلمان روسیه امروز در سخنانی هشدار داد که در صورت آغاز جنگ جهانی سوم، پایتخت انگلیس اولین هدف مسکو خواهد بود.

نماینده پارلمان روسیه در این باره گفت: ما در اولین عملیات هوایی، تمام ماهواره‌های فضایی دشمن را نابود خواهیم کرد. برای ما آمریکایی یا انگلیسی بودن اهمیتی نخواهد داد، ما همه آنها را نابود خواهیم دید. ما مطمئناً از ورشو، پاریس یا برلین شروع نخواهیم کرد. لندن اولین جایی است که ضربه خواهد خورد. کاملاً واضح است که تهدید جهان از آنگلوساکسون‌ها نشأت می‌گیرد. آن موقع در مرحله سوم، می بی نم که آمریکا به اروپای غربی برای ادامه مبارزه با سرما، بدون غذا و برق چه خواهد گفت. تعجب می‌کنم که آنها (ایالات متحده) چگونه می‌توانند با این مشکلات کنار بیایند.

انتهای پیام/

منبع