دانش‌آموز برتر کنکور سراسری از استان اردبیل گفت: نباید در مسیر کسب موفقیت و تلاش مستمر کوچک‌ترین ناامیدی را به خود راه داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، پارسا فتحی، اظهار کرد: با ۱۸ سال سن در آزمون رشته تجربی ۱۴۰۰ توانستم رتبه دوم کشوری را به دست بیاورم که جا دارد از زحمات پدر و مادرم و پشتیبانی‌های معلمان و مدیران مدرسه قدردانی کنم.

وی تصریح کرد: در روزهای تعطیل ۹ تا ۱۱ ساعت مطالعه به صورت مستمر و روزانه انجام می‌دادم و در غیر روزهای تعطیل نیز از مطالعه و حل مسائل مختلف در دروس رشته‌های علوم تجربی لحظه‌ای غفلت نکردم.

دانش‌آموز برتر کنکور سراسری از استان اردبیل گفت: بیشترین مشوق تحصیل بنده معلمان مدرسه و پدر و مادرم بودند که جا دارد از زحمات همه آنها قدردانی کنم.

فتحی کنکور را یکی از مراحل گذران زندگی و عبور از یک مقطع خاص اعلام کرد و افزود: نباید دانش‌آموزان با کوچک‌ترین عدم موفقیت ترس و واهمه‌ای را به خود راه داده و یا از ادامه تحصیل باز بمانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: به دانش‌آموزانی که در سال‌های آینده در کنکور شرکت خواهند کرد، توصیه می‌کنم که هیچ وقت از مسیری که در آن گام برداشتند، ناامید نشوند بلکه با قوت و قدرت کار و تلاش و جدیت در تحصیل را سرلوحه امر زندگی خود بدانند.

فتحی اضافه کرد: در سایه تلاش و کوشش مستمر است که هر دانش‌آموزی می‌تواند مرزهای موفقیت را با سلامت کامل طی کرده و به موفقیت‌های بیشتر امیدوار باشد.

پارسا فتحی دانش‌آموز اردبیلی در آزمون سراسری ۱۴۰۰ توانست رتبه دوم رشته علوم تجربی را به دست آورد که تحصیلات خود را در مدرسه شهید بهشتی ناحیه یک اردبیل انجام داده و متولد ۱۳۸۲ است.

انتهای پیام/