پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، گروه جامعه؛ دشمنان قسم خورده ایران اسلامی پس از شکست پی در پی پروژه‌های طراحی شده برای سوری‌سازی ایران، از مدتی قبل طی فراخوان‌های متعدد و با کلیدواژه‌های مختلف و در عین حال تکراری هم‌چون «اعتصاب سراسری» و «اعتراض گسترده» سعی در ایجاد مجدد آشوب، اغتشاش و […]

پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، گروه جامعه؛ دشمنان قسم خورده ایران اسلامی پس از شکست پی در پی پروژه‌های طراحی شده برای سوری‌سازی ایران، از مدتی قبل طی فراخوان‌های متعدد و با کلیدواژه‌های مختلف و در عین حال تکراری هم‌چون «اعتصاب سراسری» و «اعتراض گسترده» سعی در ایجاد مجدد آشوب، اغتشاش و ناامنی در شهرهای گوناگون و به‌طور ویژه تهران به‌عنوان پایتخت کشور داشتند.

ید رسانه‌ای ضدانقلاب با رویکردی «ایران‌ستیز» در همین راستا، بار دیگر در جهت دمیدن به آتش رو به زوال اغتشاش و آشوب در کشور اقدام کرد و در همین راستا فراخوان گسترده‌ای برای روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ آذرماه منتشر کرد؛ اما پروژه شکست خورده «اعتصابات-اغتشاشات» بار دیگر و در آخرین روز از پاییز شکست سنگینی را از سوی مردم متحمل شد.

جریان رسانه‌ای منتسب به دشمن طی پروژه فوق‌الذکر، سعی ویژه‌ای در جهت اعتصاب‌نمایی از راسته‌های تجاری تهران و تلاش در جهت آشوب‌نمایی در مناطق مرکزی شهر کرده و می‌کند؛ این در حالی است که مشاهدات میدانی پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر از سطح شهر تهران حاکی از وضعیت عادی شهر و تردد معمول شهروندان جهت برگزاری شب یلدا را دارد.

بررسی‌های میدانی پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر از حدفاصل میدان ولیعصر (عج) تا چهارراه ولیعصر (عج) حکایت از تردد معمول شهروندان در پیاده‌روها و خودروها در معابر دارد. در محدوده پل کریمخان تا میدان شهدای هفتم تیرماه نیز عابران پیاده مشغول بازدید از مغازه‌های این محدوده و خرید مایحتاج مربوط به شب یلدا هستند.

از دروازه دولت تا میدان انقلاب، به‌مانند روزهای گذشته تردد عادی شهروندان و به‌طور خاص دانشجویان در حال انجام است و فعالیت عادی کتاب‌فروشی‌ها در محدوده میدان انقلاب در جریان است.

از حدفاصل تقاطع خیابان کارگر و جمهوری اسلامی تا خیابان فردوسی نیز فعالیت معمول کسبه در جریان است و تردد عادی شهروندان و خودروها مشهود است.

بررسی‌های میدانی پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر از آخرین روز فراخوان اخیر جریان ضدانقلاب حکایت از شکست سنگین پروژه ناامن‌سازی ایران اسلامی با چاشنی برگزاری شب یلدا از سوی مردم دارد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر