رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با پایان رقابت‌های جام حذفی در استان تیم میعاد مغان توانست فاتح جام حذفی استان باشد تا به عنوان نماینده این استان در جام حذفی کشور در فصل جاری حضور پیدا کند. صمد نوتاش حمایت از این تیم را برای […]

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با پایان رقابت‌های جام حذفی در استان تیم میعاد مغان توانست فاتح جام حذفی استان باشد تا به عنوان نماینده این استان در جام حذفی کشور در فصل جاری حضور پیدا کند.

صمد نوتاش حمایت از این تیم را برای حضور قدرتمندانه در لیگ دسته سه و جام حذفی کشور یادآور شد و تصریح کرد: با قهرمانی تیم میعاد مغان در لیگ برتر استان، این تیم به عنوان نماینده استان اردبیل در لیگ دسته سه کشور حاضر خواهد شد تا با قدرت بتواند به لیگ‌های بالاتر صعود کند.

وی گفت: امسال تیم میعاد مغان که در هر ۲ جبهه موفق به قهرمانی شده به عنوان نماینده شایسته در مسابقات کشوری مورد حمایت و پشتیبانی قرار می‌گیرد و انتظار داریم تا سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به عنوان اسپانسر از نماینده استان در لیگ دسته سه و جام حذفی حمایت کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل افزود: در صورتی که ورزشگاه تختی اردبیل تا ۲ ماه آینده آماده بهره‌برداری شود، تلاش می‌کنیم تا یک سهمیه دیگر در جام حذفی کشور دریافت کنیم تا نماینده اردبیل نیز در جام حذفی حاضر باشد.

نوتاش در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ورزشگاه تختی در حال بازسازی است و انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر این عملیات مرمت و بازسازی به سرانجام رسیده و ما برگزاری مسابقات مختلف به ویژه لیگ برتر، دسته اول و دوم را با حضور تیم‌های شهرهای مختلف آغاز کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل اضافه کرد: در کنار برگزاری مسابقات مختلف باشگاهی در سطح استان از لیگ فوتبال و فوتسال بانوان نیز حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم تا بازیکنان تیم‌های مطرح استان بتوانند در لیگ‌های کشور تجربه حضور موفقی را داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع