رامین صادقی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: ارائه تسهیلات حمایتی به واحدهای صنعتی و تولیدی با همکاری بانک‌های عامل در اولویت اساسی قرار گرفته که در حال حاضر نیز میزان جذب تسهیلات به ۱۳۶ درصد رسیده است که ۳۶ درصد بیشتر از سهم استان جذب شده است. وی با اشاره به […]

رامین صادقی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: ارائه تسهیلات حمایتی به واحدهای صنعتی و تولیدی با همکاری بانک‌های عامل در اولویت اساسی قرار گرفته که در حال حاضر نیز میزان جذب تسهیلات به ۱۳۶ درصد رسیده است که ۳۶ درصد بیشتر از سهم استان جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های صنعت استان در فازهای مختلف در حال اجراست گفت: به دنبال اجرای این طرح با سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه در حوزه‌های مختلف هستیم که امید می‌رود راه اندازی مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی جلب رضایت صاحبان واحدهای تولیدی را میسر واقع کند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل خاطرنشان کرد: صدور مجوز شهرک دانش‌بنیان در اردبیل به عنوان مجموعه‌ای حائز اهمیت برای مهیاسازی زیرساخت‌های حمایتی برای صاحبان این حوزه بسیار مهم و حائز اهمیت است و با توجه به فعالیت ۴۲ واحد صنعتی راکد در سال گذشته توانستیم آن‌ها را به چرخه فعالیت بازگردانیم.

صادقی تصریح کرد: کاهش خام فروشی و افزایش ارزش افزوده برای تکمیل زنجیره تولید در استان جزو اولویت‌های اساسی است که امید می‌رود بتوانیم به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل افزود: تلاش برای تکمیل زنجیره تولید ۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان با جدیت در دستور کار قرار گرفته که امید می‌رود در آینده‌ای نزدیک نسبت به تکمیل زنجیره تولید اقدامات اساسی در استان محقق شود که این موضوع برای ما حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: بخش صنعت استان نیازمند حمایت همه‌جانبه است و امیدواریم با تلاش‌های به عمل آمده مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار