به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، رضوان باقلاچی عصر چهارشنبه در نشست توجیهی برنامه‌های گرامیداشت هفته استان اردبیل در سالن ختایی مجموعه تاریخی شیخ صفی الدین اردبیلی اظهار کرد: برای احیای انواع آداب، رسوم و سنت‌های بومی استان باید برنامه ریزی و تلاش کنیم و همچنین لازم است موقوفات شیخ صفی الدین اردبیلی احیا شود. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، رضوان باقلاچی عصر چهارشنبه در نشست توجیهی برنامه‌های گرامیداشت هفته استان اردبیل در سالن ختایی مجموعه تاریخی شیخ صفی الدین اردبیلی اظهار کرد: برای احیای انواع آداب، رسوم و سنت‌های بومی استان باید برنامه ریزی و تلاش کنیم و همچنین لازم است موقوفات شیخ صفی الدین اردبیلی احیا شود.

وی با بیان اینکه با نگاهی با سال‌های گذشته، ضعف‌ها و قوت‌های برنامه‌های هفته استان اردبیل را احصا کرده‌ایم، گفت: برنامه‌های بزرگداشت شیخ صفی‌الدین اردبیلی به صورت مردم‌محور در تمامی شهرستان‌های اردبیل پرشورتر و با بازتاب ملی برگزار می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل بیان کرد: هفته بزرگداشت مفاخر و نخبگان این استان با محوریت روز شیخ صفی‌الدین اردبیلی، از ۲۵ تیرماه با رویکرد مردمی و مشارکت اصحاب رسانه و هنرمندان هر روز در یکی از شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و تا ۷ مردادماه ادامه خواهد یافت.

باقلاچی ادامه داد: با توجه به تقارن بزرگداشت شیخ صفی‌الدین اردبیلی با اعیاد قربان و غدیر، لازم است برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در تمامی شهرستان‌های استان بانشاط برگزار شود و لازم است با پشتیبانی و میدان داری رسانه‌ها، از فرصت هفته استان برای حمایت از نخبگان و مفاخر بومی استفاده کنیم.

وی گفت: دشمن برای شبهه افکنی هویتی در میان جوانان تلاش می‌کند و باید در مقابل آن، جلسات متعدد همفکری برگزار و حوزه فرهنگ و هنر را تقویت کنیم.

انتهای پیام/

منبع