به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از بازار، امید قالیباف افزود: همانطور که وزارت صمت در عمل نیز ثابت کرد، بورس کالا در مقطع فعلی بستری مناسب برای عرضه خودروست که می‌تواند باعث حذف رانت‌های سنگین در منافع تولیدکننده و مصرف‌کننده شود. وی ادامه داد: در خصوص عرضه دنا با توجه به درخواست […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از بازار، امید قالیباف افزود: همانطور که وزارت صمت در عمل نیز ثابت کرد، بورس کالا در مقطع فعلی بستری مناسب برای عرضه خودروست که می‌تواند باعث حذف رانت‌های سنگین در منافع تولیدکننده و مصرف‌کننده شود.

وی ادامه داد: در خصوص عرضه دنا با توجه به درخواست ابطال عرضه آن از سوی ایران خودرو، اگر باز هم شرکت ایران خودرو و بورس کالا مشکلی نداشته باشند وزارت صمت نیز مشکلی با ارائه و عرضه این خودرو در بورس کالا ندارد.

قالیباف گفت: ملاحظه عرضه نشدن دنا در بورس کالا پایان مهلت قانونی در قیمت‌گذاری و طرح برخی ابهامات در روزهای اخیر بود که در مجموع وزارتخانه مشکلی برای عرضه دوباره خودروی دنا در بورس کالا ندارد.

به گفته وی موضع وزارت صنعت و اقتصاد درباره ادامه عرضه خودرو در بورس کالا کاملاً یکسان است که در مجموع باید در جلسه شورای رقابت به جمع بندی مشترک برای قیمت‌گذاری خودرو برسد.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار