به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان روز ۲۰ آبان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه صیدا لبنان به مصاف هم خواهند رفت. فدراسیون فوتبال لبنان از هفته‌ها پیش در تلاش برای برگزاری این مسابقه با حضور تماشاگران بوده است تا شرایط را برای تیم ایران […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان روز ۲۰ آبان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه صیدا لبنان به مصاف هم خواهند رفت. فدراسیون فوتبال لبنان از هفته‌ها پیش در تلاش برای برگزاری این مسابقه با حضور تماشاگران بوده است تا شرایط را برای تیم ایران سخت‌تر کند.

سایت عربی زبان «کوره» در این خصوص اعلام کرد که دولت لبنان موضع خود را در خصوص حضور هواداران در دیدار تیم ملی این کشور مقابل ایران را مشخص کرد.

دولت لبنان به نمایندگی از «نجیب میقاتی» نخست وزیر و «جورج کالاس» وزیر ورزش و جوانان، از طریق فدراسیون فوتبال لبنان به AFC نامه نوشتند و موافقت رسمی خود را برای حضور هواداران در ورزشگاه اعلام کردند.

سایت کوره نوشت: «کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از اتفاقات امنیتی در لبنان، خواستار تدابیر شدید امنیتی در دیدار لبنان و ایران شده بود. منابع کوره تایید کردند که نامه فدراسیون لبنان به AFC رسیده است و در آن مجوز حضور ۶۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه قید شده است. انتظار می‌رود که AFC با توجه به تضمین‌های ارائه شده توسط دولت لبنان در مورد تامین امنیت بازی، به درخواست حضور هواداران در ورزشگاه پاسخ مثبت دهد.»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا، تیم ایران با ۱۰ امتیاز در رده نخست قرار دارد و کره جنوبی با ۷ و لبنان با ۵ امتیاز دوم و سوم هستند.

انتهای پیام/

منبع