پروژه‌های گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان گرمی به مناسبت سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری و روز گرمی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با حضور اکبر بهنامجو استاندار اردبیل، دکتر ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی و نادر فلاحی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل موزه باستان شناسی شهرستان گرمی به بهره برداری رسید.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در جریان بهره برداری از طرح های گردشگری و میراث فرهنگی گرمی گفت: در سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهرستان گرمی دو پروژه در این شهرستان به بهره برداری رسید که هر دو مصداق فرمایشات ایشان در خصوص مانع زدایی ها بود چرا که این پروژه ها بدلایل مختلف بیش از یک دهه بلاتکلیف رها شده بود و با تلاش همکاران ما در اداره کل میراث فرهنگی و پشتیبانی های استاندار و نماینده محترم شهرستان امروز شاهد بهره برداری از آن ها بودیم.

 

 

پایان بلاتکلیفی اکو کمپ برزند پس از ۱۱ سال

پروژه گردشگری اکو کمپ برزند که در شهرستان گرمی واقع است، پس از ۱۱ سال بلاتکلیفی، امروز به مناسبت روز گرمی و سالروز سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان و عید سعید غدیرخم با حضور دکتر ولی اسماعیلی، نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت، استاندار و مسئولین استانی افتتاح و در اختیار گردشگران قرار گفت.

 

 

انتهای پیام/