علی محبوبی پور، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، شایعات و ادعای رسانه‌های معاند درباره جان باختن یک دانش آموز دختر در اردبیل را تکذیب و اظهار کرد: این ادعا کاملاً تکذیب می‌شود و به هیچ وجه صحت ندارد. وی با اشاره به مانور گسترده رسانه‌های ضد انقلاب […]

علی محبوبی پور، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، شایعات و ادعای رسانه‌های معاند درباره جان باختن یک دانش آموز دختر در اردبیل را تکذیب و اظهار کرد: این ادعا کاملاً تکذیب می‌شود و به هیچ وجه صحت ندارد.

وی با اشاره به مانور گسترده رسانه‌های ضد انقلاب و انتشار وسیع این خبر کذب تصریح کرد: مردم مؤمن، انقلابی و غیرتمند اردبیل تحت تأثیر شایعات رسانه‌های معاند قرار نمی‌گیرند.

محبوبی‌پور همچنین زخمی و بازداشت شدن چند دانش‌آموز اردبیلی را نیز تکذیب و تصریح کرد: رسانه معاند در تلاش هستند با بیان این ادعاها، عواطف مردم انقلابی اردبیل را تهییج نمایند و این در حالی است که حتی از روز آغاز اغتشاشات تا به امروز، اردبیل در آرامش کامل بوده و حتی دستگیری‌های روزهای ابتدایی نیز قابل توجه نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: مجدداً تاکید می‌کنم در روزهای اخیر هیچ دانش‌آموزی، دستگیر نشده و این موضوع نیز کذب است؛ تمامی دانش‌آموزان و آینده‌سازان این مرز و بوم با جدیت کامل در حال تحصیل هستند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل ادامه داد: در روزهای اخیر، بارها و بارها سناریوی کشته‌سازی آن‌ها به سنگ خورده و دروغ از آب در آمده است و حالا دست به سناریویی بدون محتوای مشخص زده‌اند که نه اسم و عنوانی دارد و نه هیچ‌گونه مدرکی که از آن سوءاستفاده کنند.

محبوبی پور گفت: در کذب بودن این خبر همین بس که روز پنج‌شنبه همه مدارس اردبیل تعطیل است و دانش آموزان در مدارس حضور نداشته‌اند که کسی بخواهد به مدارس مراجعه و تعدادی را بازداشت کند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، برخی رسانه‌های ضد انقلاب امروز جمعه ۲۲ پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان ماه در خبرسازی دروغ، مدعی ضرب و شتم دانش آموزان دختر شاهد اردبیل در روز گذشته پنجشنبه (در حالی که این مدرسه تعطیل بوده است) و فوت یکی از دانش آموزان بر اثر خونریزی ناشی از ضرب و شتم شدند.

انتهای پیام/

منبع