دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان گرمی گفت: با صدور دستور قضایی به شهرداری گرمی مهلت دوماهه برای ایمن سازی کانال ها‌، سیل بند ها و معابر شهری صادر شده است.

به گزارش آذرمغان، فیروز فراهانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مسئولیت های مهم دادستانی صیانت و دفاع از حقوق عامه است و در این راستا دادستانی گرمی بر مسائل و مشکلات شهری ورود کرده است.

وی بیان کرد: پیرو بازدیدهای میدانی در سطح شهر اکثر کانال‌های موجود در خیابان های شهر گرمی فاقد حفاظ و ایمنی لازم است که شرایط موجود به هیچ وجه قابل قبول نیست.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمی تصریح کرد: وضعیت آسفالت خیابان ها و کوچه ها باعث ایجاد نارضایتی همشهریان و چهره نامرغوب و غیرقابل قبول شهر شده است که باید نسبت به ترفیع وضعیت موجود اقدام شود‌.

فرهانی افزود: سیل بندهای رودخانه های کهل چایی و زرنه که از داخل محدوده‌ شهر جریان دادند مخروبه شده اند و در فصول بارش به خیابان ها سرازیر و وضعیت زندگی عمومی را تهدید می کند که سازماندهی وضعیت موجود باید با جدیت انجام گیرد.

وی گفت: ضرورت دارد کلیه مجموعه های ذیربط همکاری ویژه جهت تحقق دستور قضایی و رفع مسائل و مشکلات ذکر شده داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمی عنوان کرد:شهرداری مهلت دارد ظرف دو ماه آینده نسبت به اجرای مفاد امریه قضایی اقدام کند و نتیجه اقدامات به دادستانی گزارش شود.

فرهانی بیان کرد: هر گونه مسامحه در اجرای دستور قضایی و سهل انگاری در انجام آن در موعد مقرر، مصداق ترک فعل قلمداد می شود و با دستگاه قاطی برخورد قانونی می شود.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مریم صدیقی