به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه شهر بیله سوار با اشاره به محرومت های منطقه بیله سوار اظهار کرد: مرکزیت منطقه آزاد تجاری را حق مسلم و قانونی شهرستان مرزی بیله سوار دانست و گفت: تنها گزینه نهایی خروج بیله سوار از محرومیت، منطقه آزاد تجاری است. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه شهر بیله سوار با اشاره به محرومت های منطقه بیله سوار اظهار کرد: مرکزیت منطقه آزاد تجاری را حق مسلم و قانونی شهرستان مرزی بیله سوار دانست و گفت: تنها گزینه نهایی خروج بیله سوار از محرومیت، منطقه آزاد تجاری است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم دولت فعلی و دولت منتخب، تنها اولویت شأن مردم باشند افزود: تمام مسئولین در نظام اسلامی تنها مردم و معیشت آنها را در اولویت کار خود قرار دهند.

خطیب جمعه بیله سوار گفت: دولت فعلی باید با بهترین شرایط دولت را به دولت منتخب تحویل دهد تا به معیشت مردم از این بیشتر خدشه وارد نشود.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص عدم اعتماد به آمریکا گفت: مقام معظم رهبری همان اوایل با بیان حکیمانه فرمودند که من به آمریکا اعتماد ندارم و پیوند دادن همه مشکلات به برجام چیزی است که الان پس از هشت سال خود را در معیشت مردم و … به خوبی نشان می‌دهد.

امام جمعه بیله سوار در پایان با قدردانی از مسئولان کشوری، استانی و منطقه‌ای در بحث منطقه آزاد تجاری، مرکزیت منطقه آزاد تجاری را حق مسلم و قانونی شهرستان مرزی بیله سوار دانست و گفت: تنها گزینه نهایی خروج بیله سوار از محرومیت، منطقه آزاد تجاری است.

انتهای پیام/

منبع