به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، تیم استقلال در حالی نیم فصل نخست را با صدرنشینی سپری کرد که یکی از شاخص ترین بازیکنان آنها مهدی مهدی پور هافبک میانی شان بود. مهدی پور که ابتدای فصل گذشته جذب این تیم شد تا جانشین علی کریمی شود، در فصل بیست و یکم روزهای طلایی را […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، تیم استقلال در حالی نیم فصل نخست را با صدرنشینی سپری کرد که یکی از شاخص ترین بازیکنان آنها مهدی مهدی پور هافبک میانی شان بود.

مهدی پور که ابتدای فصل گذشته جذب این تیم شد تا جانشین علی کریمی شود، در فصل بیست و یکم روزهای طلایی را تجربه کرد و یکی از بهترین‌های این تیم و لیگ برتر بود که درخشش وی در اندازه‌ای بود که مورد توجه سرمربی تیم ملی هم قرار گرفته و گفته می‌شود ملی پوش جدید استقلال است که به احتمال فراوان نام وی نیز در لیست تیم ملی اعلام خواهد شد.

مهدی پور با حضور در تمام بازی‌های استقلال دومین بازیکن پر کار این تیم و یکی از پر کار ترین بازیکنان لیگ در نیم فصل اول بود و توانست با ۴ پاس گل و یک گل، یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان فاز تهاجمی در استقلال باشد. مهدی پور زننده زیباترین گل استقلال و یکی از زیباترین گل‌های نیم فصل نخست لیگ برتر مقابل فولاد بود.

در صورت دعوت مهدی پور به تیم ملی این بازیکن نه تنها توانسته جای خالی علی کریمی را در استقلال پر کند، می‌تواند جانشین همشهری‌اش در تیم ملی هم باشد.

انتهای پیام/

منبع