به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور و از هفته دوم این دوره از رقابت‌ها تیم‌های استقلال تهران و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۹ روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف هم می‌روند. ملوانان در حالی میزبانی از تیم فوتبال استقلال تهران را بر عهده دارند که […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور و از هفته دوم این دوره از رقابت‌ها تیم‌های استقلال تهران و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۹ روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف هم می‌روند.

ملوانان در حالی میزبانی از تیم فوتبال استقلال تهران را بر عهده دارند که تمامی مسئولان گیلان و بندرانزلی در تلاش برای رفع نواقص ورزشگاه تختی و فراهم سازی شرایط میزبانی از لاجوردی پوشان هستند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دیدار مقابل استقلال تهران علی خوش‌کفا و ایمان صادقی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و در تیم استقلال تهران احتمال رسیدن صالح حردانی بازیکن آسیب‌دیده استقلالی‌ها به بازی در مقابل ملوان بندر انزلی ضعیف است.

همچنین کاوه رضایی و محمد محبی نیز به دلیل عدم واریز مبلغ مربوط به انتقال آنها به استقلال در حساب باشگاه‌های شارلوای بلژیک و سانتاکلارای پرتغال، قراردادشان ثبت نشده و کارت بازی ندارند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر ساعت ۱۹ روز پنجشنبه سوم شهریور ماه مهمان نساجی مازندران است و استقلال تهران نیز ساعت ۱۹:۳۰ همان روز در ورزشگاه آزادی میزبان مس کرمان است.

گفتنی است، سیدرضا مهدوی قضاوت این دیدار را بر عهده داشته و امیررضا آشور ماهانی، احد سلطانی، مهدی اجاقی وی را در امر قضاوت یاری می‌کنند و علیرضا یزدانی نیز ناظر داوری بازی استقلال تهران و ملوان بندر انزلی است

انتهای پیام/

منبع