به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: آنچه به راهپیمایی پرچمها موسوم است و قرار است که فردا سه شنبه برگزار شود، اقدامی تحریک آمیز و تنش زا و خطرناک است. جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: ملت فلسطین یکپارچه در دفاع از قدس و مسجد الاقصی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: آنچه به راهپیمایی پرچمها موسوم است و قرار است که فردا سه شنبه برگزار شود، اقدامی تحریک آمیز و تنش زا و خطرناک است.

جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: ملت فلسطین یکپارچه در دفاع از قدس و مسجد الاقصی عمل خواهد کرد و آماده رویارویی فراگیر است.

در بیانیه جهاد اسلامی آمده است: حملات تجاوزکارانه صهیونیستهای افراطی مورد حمایت رژیم و ارتش اشغالگر تشدید شده است و این در راستا طرحهای شهرک سازی و یهودی سازی و تسلط بر قدس و اجرای جنایات پاکسازی نژادی علیه ساکنان قدس اشغالی است.

جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: آنچه راهپیمایی پرچمها نامیده می شود و قرار است که فردا سه شنبه برگزار شود، اقدامی تحریک آمیز و خطرناک است که به مقدسات ما آسیب می زند و اقدامی تجاوزکارانه علیه اعراب و مسلمانان است.

در بیانیه جهاد اسلامی آمده است: ما در همه شهرها و روستاها و اردوگاهها به منظور برای آمادگی با مقابله با هر گونه تعدی به مقدسات، بسیج عمومی اعلام می کنیم.

جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: از فلسطینی ها در اراضی ۴۸ و کرانه باختری و قدس می خواهیم که در راستای حمایت از مسجد الاقصی حرکت کنند و از ساکنان قدس هم می خواهیم که در منطقه باب العامود و شیخ جراح وم محله بطن الهوی دست به تحصن و اعتصاب بزنند.

جهاد اسلامی همچنین از آمادگی مقاومت فلسطین برای رویارویی با رژیم صهیونیستی و واکنش کوبنده به هر اقدام تجاوزکارانه آن خبر داد.

انتهای پیام/

منبع