مادر شهید حسین اجاقی با بیان اینکه آرامش و امنیت کشور مدیون خون حسین ها است،به حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: ملت ایران، ملت شهادت است و تحرکات دشمنان نیز نمی تواند خللی در عظم و اراده ملت در راه تحقق آرمان های اسلام وارد کند.

به گزارش آذرمغان به نقل از سبلان ما، عالیه صبور مادر شهید والامقام حسین اجاقی با محکوم کردن اغتشاشات اخیر و ترور جمعی از مردم مومن و ولایتمدار شیراز در حرم مطهر امامزاده احمد بن موسی در شاه چراغ گفت: با وقایع تلخ و دردناک اخیر نسل امروز باید متوجه شود که امنیت و آرامش جامعه مدیون خون حسین ها است.

وی به حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: از زمان آغاز اغتشاشات تاکنون سجاده نماز من جمع نشده و پی در پی به حال جوانان گرفتار در بند شیاطین دعا می کنم و از خداوند متعال می خواهم که به آنها بصیرت روز افزون عطا کند تا آنها با درک واقعیت های جامعه به راه راست هدایت شوند.

مادر شهید حسین اجاقی شهادت جوان هم نام فرزند خود در حوادث اخیر در تبریز را یاداور شد و گفت: حسین های ایران در مکتب اهل بیت پرورش یافتند و بر اساس تعالیم اسلامی و کسب رضای الهی  به میدان مبارزه با دشمنان گام نهادند و امروز همه وظیفه دارند برای پاسداری از خون شهدا با تمام توان از دستاوردهای شهدا که همان استقلال و آزادی واقعی است دفاع کنند.

صبور به وصیت شهدا اشاره کرد و گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه و حفظ حجاب توصیه همه شهدا به مردم است و جوانان ما باید امروز با مطالعه حواث انقلاب اسلامی در رعایت و حفظ ارزش های اسلامی با جان و دل تلاش کنند.

این مادر شهید در بخش پایانی سخنان خود ضمن محکوم کردن ترور و جنایت در همه نقاط جهان گفت: دشمنان باید بدانند که ملت ایران ملت شهادت است و کشته شدن در راه خدا را بالاترین افتخار می داند بنابراین انها نمی توانند با اینگونه اقدامات خود خللی در عظم و اراده ملت ایران برای تحقق ارمان های اسلام ایجاد کنند.

وی ایثار و مجاهدت های پدران و مادران شهدا از دوران انقلاب اسلامی تاکنون را یاداور شد و گفت: اگر پدر شهید حسین اجاقی اکنون زنده بود، کفن پوشان در معرکه اغتشاشگران حاضر می شد و با روشنگری های خود به ارشاد جوانان در بند شیاطین می پرداخت.

این مادر شهید در پایان سخنان خود به لزوم تقویت اتحاد و همبستگی ملت ایران در برهه فعلی اشاره کرد و گفت: امروز وظیفه مسئولین در برابر ملت ایران سنگین تر از گذشته است و آنها باید با اتخاذ تدابیر مناسب ضمن ارشاد جوانان اغفال شده و گرفتار در بند دشمنان باید با بصیرت افزایی های خود مانع تکرار حوادث تلخ  فعلی در آینده پیش رو باشند.

انتهای پیام/