به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در روز نخست از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت پرسپولیس با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید. رضا عنایتی در نشست خبری بعد از این بازی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در روز نخست از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت پرسپولیس با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

رضا عنایتی در نشست خبری بعد از این بازی گفت: این بازی دو روی متفاوت بود. ما خیلی قابل احترام بازی کردیم. وقتی جلوی پرسپولیس موقعیت ایجاد کنید تیم بزرگی هستید. با این حال تمرکز کامل را برای این دیدار نداشتیم و روی گل دوم غافلگیر شدیم. باید ریکاوری کنیم و برگردیم به ادامه مسابقات تا بتوانیم تیم را نگه داریم.

وی ادامه داد: می دانیم که کارمان بسیار سخت است. تیم ما مشکلات خیلی زیادی دارد و هر چقدر تلاش می کنیم به آرامش برسیم این امر میسر نمی شود. بعد از پنج هفته که در خدمت این تیم هستم هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است.

عنایتی افزود: هنوز رضایت بازیکنان جلب نشده است. این امر تمرکز ما را گرفته و بازیکنان بی انگیزه تمرین می کنند. این اتفاق خیلی بدی است. مجموعه ای که انگیزه نداشته باشد نمی توانیم کار خاصی انجام دهیم. هنوز نتوانسته ایم جواب لازم را بگیریم. هم بازیکنان ناراضی هستند هم کادر فنی و هم بازیکنان. اگر این طور پیش برویم دیگر نمی توانیم قولی بدهیم.

مهاجم سابق فوتبال ایران ادامه داد: بازی با نساجی آخرین دیداری خواهد بود که در تیم نفت مسجدسلیمان خواهم بود. اگر اتفاق مالی رخ ندهد و شرایط تیم بهتر نشود دیدار با نساجی آخرین بازی خواهد بود که روی نیمکت نفت می نشینم. دیگر کاری از دست ما برنمی آید.

وی در پاسخ به پرسش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر مبنی بر این که شما شرایط این تیم را می دانستید چطور پیشنهاد سرمربیگری را قبول کردید گفت: اشتباه من این است که به حرف آدم ها اعتماد می کنم. روزی که این پیشنهاد را به من دادند به حرف و وعده مسئولان اعتماد کردم اما صحبت هایی که کردند عملی نشده است. وقتی کل تیم تمرکز ندارد نمی شود کاری کرد. 

عنایتی ادامه داد: ما به خاطر مصدومیت پرتعداد بازیکنان موقعیت های زیادی را از دست داده ایم. این نشان می دهد که یک جای کار ایراد دارد. برای همین گفتم دیگر کاری از دست من برنمی آید. برای همین کنار می روم تا فرد دیگری بیاید و هدایت تیم را قبول کند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر