به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) طرح «مفتاح‌الجنه» با هدف همنشینی مسئولان استانی با خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد در حال برگزاری است تا گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان را به همت این مدیران و مسئولان شاهد باشیم. در این طرح که در یک […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) طرح «مفتاح‌الجنه» با هدف همنشینی مسئولان استانی با خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد در حال برگزاری است تا گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان را به همت این مدیران و مسئولان شاهد باشیم.

در این طرح که در یک هفته اخیر با استقبال خوب مدیران دستگاه‌های اجرایی روبه‌رو شده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی، حوزه علمیه، محیط زیست، شرکت برق، اداره کل استاندارد، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر مدیران و مسئولان در منزل نیازمندان و جامعه هدف کمیته امداد حاضر شده و قول مساعدی را برای رفع مشکلات و دغدغه‌های آنها دادند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: ما قدردان همراهی و مشارکت مدیران استانی در طرح «مفتاح‌الجنه‌» هستیم چرا که با قول مساعد مدیران و معاونان استاندار اردبیل بخشی از نیازمندی این خانواده‌ها تأمین و نسبت به رفع دغدغه‌های آنها اقدامی مؤثر انجام شده است.

علیرضا حسین‌نژاد تصریح کرد: همنشینی با خانواده‌های تحت حمایت این نهاد نه تنها زمینه آشنایی بیشتر مدیران کل با فعالیت‌های کمیته امداد را فراهم می‌آورد بلکه آنها از نزدیک با گرفتاری این خانواده‌ها آشنا شده و همنشینی صمیمانه‌ای را با ایتام و گروه‌های تحت حمایت کمیته امداد انجام می‌دهند.

وی گفت: در گام نخست معاون منابع انسانی استاندار اردبیل به همراه برخی مدیران استانداری در طرح «مفتاح‌الجنه‌» حاضر شده و با حضور در منزل ۲ تن از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، نسبت به حل برخی از مشکلات و دغدغه‌های آنها قول مساعد دادند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: این مدیران حداقل در منزل ۲ خانوار تحت حمایت حاضر شده و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا و در مورد رفع بخشی از این مسائل و دغدغه‌ها قول مساعد دادند.

حسین‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم همچنان این طرح را تا آخر ماه مبارک رمضان شاهد باشیم تا با اتصال به عید فطر شاهد تأمین برخی از نیازمندی خانواده‌ها به ویژه در بخش مسکن، اشتغال، جهیزیه نوعروسان، خرید لوازم خانگی و سایر درخواست‌ها و مطالبات آنها باشیم.

وی اضافه کرد: کمیته امداد در این ماه که ضیافت الهی است پویش «هر خانواده یک حامی» را نیز با هدف حمایت از فرزندان ایتام و محسنین هدف‌گذاری کرده که با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ می‌توانند به پویش «هر خانواده یک حامی» بپیوندند و پرداختی‌های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل رویکرد کمیته امداد را رویکرد حمایتی در ابعاد مختلف اعلام کرد و ادامه داد: به هیچ وجه دنبال تولید فقر در استان نیستیم بلکه تلاشمان بر این است تا خانواده‌های تحت حمایت را به مرز خودکفایی و خوداتکایی برسانیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر