اردبیل- موسوی، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: هم‌اکنون با وجود ۷۰ هزار بیکار در این استان دیگر شعار و وعده قابل قبول نیست.

سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: این که بخواهیم این مسئله را تحلیل کنیم که استان اردبیل ۷۰ هزار بیکار دارد و در این بین عده‌ای به دنبال بحث تبلیغاتی انتخابات و مواردی از این دست هستند، واقعاً تأسف‌بار است، چرا که باید به جای وعده و وعیدها و شعارها، عملاً کاری در این زمینه انجام شود.

وی بیان کرد: از دولت خواهشمندیم فکری به حال جوانان استان اردبیل داشته باشد که به خاطر دست و پنجه نرم کردن با مشکلات اقتصادی و هزاران موارد دیگر و به خاطر بیکاری در عذاب هستند. از زمانی که کرونا هم شیوع پیدا کرده این معضلات مضاعف‌تر شده است و نیازمند اتخاذ تصمیمات اساسی است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: هر چه سریع‌تر باید تصمیمات اساسی در راستای رفع مشکلات در کشور اتخاذ شود، چرا که کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست و اگر جامعه امروزی با مشکلات اجتماعی و افزایش آسیب‌ها روبه‌رو است، به صورت عمده مربوط به فقر و ضعف اقتصادی مردمی است.

موسوی در ادامه با اشاره به ارائه اعتبارات مناسب به راه‌های مواصلاتی استان نیز تصریح کرد: در این زمینه با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و بانک صادرات اعتبارات خوبی به این پروژه‌ها تزریق می‌شود که ۴۰۰ میلیارد تومان نیز توسط بانک صادرات در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: امید می‌رود هر چه سریع‌تر مشکلات اقتصادی استان برطرف شود و شاهد رشد و توسعه همه‌جانبه و نیز رفع مطالبات و خواسته‌های مردمی باشیم، چرا که در وضعیت کنونی خدمات‌رسانی به مردم بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است و رسیدگی به بهبود معیشتی جزو اولویت‌های اساسی است.

انتهای پیام/

منبع