علی اشکانی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشور از امروز در سرعین آغاز شده و تا ۱۴ فروردین ماه ادامه خواهد داشت. وی تصریح کرد: در این اردو تلاش می‌کنیم تا با همراهی ۱۸ کشتی‌گیر تمرینات متنوعی را برای ارتقا سطح آمادگی کشتی‌گیران انجام […]

علی اشکانی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشور از امروز در سرعین آغاز شده و تا ۱۴ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در این اردو تلاش می‌کنیم تا با همراهی ۱۸ کشتی‌گیر تمرینات متنوعی را برای ارتقا سطح آمادگی کشتی‌گیران انجام دهیم تا در مرحله اول تمرینات تیم ملی، نفرات منتخب تا حدودی شناخته شوند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشور گفت: از بین ۱۸ کشتی‌گیر دعوت شده به تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشور، ۸ کشتی‌گیر در طی ۳ مرحله برگزاری اردو برگزیده شده و خود را برای مسابقات المپیک ناشنوایان که امسال برگزار خواهد شد، آماده خواهند کرد.

اشکانی افزود: مسئولان استانی و شهرستان سرعین در خانه کشتی امکانات مناسبی را برای تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان مهیا کردند تا ما بتوانیم با فراغ بال بیشتر تمریناتمان را انجام داده و سطح آمادگی تیم ملی را ارتقا ببخشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این اولین اردوی تیم ملی در سال جدید است و ۲ مرحله اردو نیز در تهران برگزار خواهد شد تا تیم کشتی فرنگی ناشنوایان کشور خود را مهیای مسابقات پیش رو کند.

اشکانی اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا تیم ملی کشورمان بتواند در سطح جهانی خوش بدرخشد و مدال‌های رنگارنگی را برای کشورمان به دست آورند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشور بیان کرد: سعی ما بر این خواهد بود تا مراحل بعدی اردو نیز کشتی‌گیران فرنگی‌کار را بیشتر با فنون حریفان آشنا کنیم تا آنها بتوانند در سطح مسابقات المپیک ناشنوایان مدال‌های رنگارنگی را به دست آورند.

انتهای پیام/

منبع