به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در سفر نیم روزه محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه که دقایقی پیش وارد فرودگاه اردبیل شد، قرار است این مقام ارشد دولت دوازدهم از طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی استان اردبیل بازدید کند. معاون رئیس جمهور از طریق بالگرد و به صورت هوایی قرار است از پایاب سد […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در سفر نیم روزه محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه که دقایقی پیش وارد فرودگاه اردبیل شد، قرار است این مقام ارشد دولت دوازدهم از طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی استان اردبیل بازدید کند.

معاون رئیس جمهور از طریق بالگرد و به صورت هوایی قرار است از پایاب سد خداآفرین و سد عمارت در شمال استان اردبیل بازدید کرده و در جریان روند احداث این سدهای مهم و زیربنایی استان اردبیل قرار گیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین قرار است از پروژه ریلی اردبیل بازدید کند تا در جریان آخرین وضعیت تکمیل راه آهن اردبیل – میانه قرار گیرد که هم اکنون با سرعت مناسب و با پیشرفت بیش از ۷۵ درصد در حال اجراست.

در این بازدیدها که نمایندگان استان در مجلس به ویژه حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی نماینده اردبیل در مجلس و نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار او را همراهی می‌کنند، قرار است از محل منابع ملی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان به ویژه پروژه‌های زیربنایی حوزه آب و خاک و راه آهن تأمین اعتبارات و منابع مورد نیاز انجام شود.

انتهای پیام/

منبع