به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، رشید مظاهری سنگربان آبی پوشان که یک فصل دیگر هم با این تیم قرارداد دارد، اما گفته می‌شد امکان جدایی‌اش از استقلال وجود دارد، با انتشار پیامی حرف آخرش را در این خصوص زد و به صورت تلویحی خبر از قطعی شدن حضورش در استقلال داد. مظاهری در این […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، رشید مظاهری سنگربان آبی پوشان که یک فصل دیگر هم با این تیم قرارداد دارد، اما گفته می‌شد امکان جدایی‌اش از استقلال وجود دارد، با انتشار پیامی حرف آخرش را در این خصوص زد و به صورت تلویحی خبر از قطعی شدن حضورش در استقلال داد.

مظاهری در این پیام نوشت:

«این چند روز سخت که گذشت با تمام وجودم و توانم توی تمرینات شرکت کردم. نمی‌خواهم حرف‌های تکراری بزنم ولی از ته دل میگم که چه انتخاب زیبایی داشتم کنار شما هواداران عزیز، از ابراز لطف و محبتتان واقعاً ممنونم و فراموش نمی‌کنم.

تشکر و قدردانی‌ام ویژه استقلال است که به ما اعتبار می‌دهد، با تمام وجود حس کردم اعتبارش من را آدم متفاوتی کرد، ممنونم که بی منت به من بخشیدی. من عاشق استقلال و هواداران بی نظیرش هستم و با هیچ تهدید و تحقیر و تهمت و فشاری جا نمی‌زنم و پای حرفم می‌مانم.

نهایت احترام و تشکر از تیم‌هایی که به من پیشنهاد دادن. من با لباس اسطوره‌ی باشگاه استقلال شب و روز زندگی کردم.

یا علی

مظاهری تکلیفش را با استقلال مشخص کرد/با هیچ تهدید و فشاری نمی‌روم
متن پیامی که رشید مظاهری به شکل پست در فضای مجازی منتشر کرد

مظاهری تکلیفش را با استقلال مشخص کرد/با هیچ تهدید و فشاری نمی‌روم
عکسی که رشید مظاهری برای پست خود در فضای مجازی انتخاب کرد

انتهای پیام/

منبع