محبوب حیدری در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: این مسیر به طول ۱۵۷ کیلومتر از محورهای حادثه‌خیز استان است که از سال‌های گذشته عملیات چهار خطه این مسیر آغاز شده و کار در ۶۰ کیلومتر این محور مواصلاتی با سرعت و تلاش جهادگونه پیمانکاران در حال انجام است. […]

محبوب حیدری در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: این مسیر به طول ۱۵۷ کیلومتر از محورهای حادثه‌خیز استان است که از سال‌های گذشته عملیات چهار خطه این مسیر آغاز شده و کار در ۶۰ کیلومتر این محور مواصلاتی با سرعت و تلاش جهادگونه پیمانکاران در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در کنار تکمیل محور چهار خطه اردبیل به مشگین‌شهر، با اجرایی شدن مسیر چهار خطه مشگین‌شهر به پارس‌آباد نیز امیدواریم از میزان تلفات و حوادث ناگوار در این مسیر کاسته شده و راه ایمن و مناسبی را در شمال استان اردبیل شاهد باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با شروع فصل کاری اجرای پروژه‌های حوزه راه سرعت بیشتری می‌گیرد و تلاش ما بر این است تا در هفته دولت سال آینده بیش از ۵۰ کیلومتر از بزرگراه‌های استان در مسیرهای مختلف آماده بهره‌برداری شود.

حیدری از تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و به سرانجام رساندن طرح‌های بازآفرینی شهری با اولویت سکونتگاه‌های غیررسمی خبر داد و افزود: هدف اصلی از اجرای این طرح‌ها بهبود وضعیت سکونتی حاشیه‌نشینان و ارتقای کیفیت زندگی آنها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در این حوزه طرح‌های مختلفی در اردبیل، خلخال و مشگین‌شهر در حال اجرا است که بخشی از این طرح‌های آموزشی، فرهنگی و خدماتی به بهره‌برداری رسیده است.

حیدری با بیان اینکه در حوزه مسکن پیش از این ۴۱ هزار و ۶۲ واحد مسکن در قالب مساکن مهر به بهره‌برداری رسیده است، اضافه کرد: از این تعداد بیش از سه هزار واحد به صورت تفاهمنامه سه جاذبه، ۱۱ هزار واحد گروه ساخت و بیش از ۲۵ هزار واحد نیز به شکل خودمالکی احداث شده و تحویل متقاضیان شده است.

وی بیان کرد: با بهره‌گیری از تجربیات مسکن مهر در نهضت ملی مسکن نیز تلاش جدی بر این است تا واحدهای مسکونی در سریع‌ترین زمان و بدون ایجاد مشکل تورمی آماده تحویل شود تا رضایتمندی متقاضیان نیز فراهم آید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از متقاضیان نهایی نهضت ملی مسکن خواست تا با پرداخت آورده خود در مراحل مختلف راه و شهرسازی را در تکمیل پروژه‌ها کمک و یاری کنند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر