مهدی جدی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با بیان اینکه وضعیت پیشرفت و توسعه استان اردبیل در زمینه مطالبه گری با آرمان‌های تعیین شده فاصله بسیاری دارد اظهار کرد: در زمینه تحقق اهداف انقلاب و توسعه در مسیر گام دوم نیز مقام معظم رهبری می‌فرمایند آنچه انجام شده است با آنچه […]

مهدی جدی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با بیان اینکه وضعیت پیشرفت و توسعه استان اردبیل در زمینه مطالبه گری با آرمان‌های تعیین شده فاصله بسیاری دارد اظهار کرد: در زمینه تحقق اهداف انقلاب و توسعه در مسیر گام دوم نیز مقام معظم رهبری می‌فرمایند آنچه انجام شده است با آنچه مقرر بود تا انجام شود فاصله ژرف دارد و در این خصوص باید تلاش مسئولان افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه این فاصله ژرف در رسیدن به اهداف توسعه باید از طریق مطالبه گری باید به ثمر و نتیجه مطلوب برسد افزود: در این راستا باید کارهای تشکیلاتی و سازمانی همراه با روحیه جهادی شکل بگیرد و بین مطالبه گران اتحاد و همدلی لازم برای رسیدن به اهداف واحد و معین شده وجود داشته باشد.

دبیر مجمع مطالبه گران استان اردبیل از تشکیل مجمع ویژه و تخصصی مطالبه گران استان برای اولین بار خبر داد و گفت: اعضای این مجمع از هر سلیقه، قشر و با هر ایده و دانش در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت تا در زمینه‌های مختلف فرهنگی، صنعتی، آموزشی و… مطالبه گری لازم صورت گرفته و مسیر توسعه و پیشرفت در استان هموار شود.

جدی تصریح کرد: این مجمع‌های مطالبه گری علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان‌ها نیز تشکیل خواهد شد و اعضای این مجمع‌ها طی برگزاری یک انتخابات از بین افراد شایسته و لایق برگزیده خواهند شد و سپس یکی از اعضای این مجمع به عنوان دبیر و نماینده مطالبه گران آن شهرستان انتخاب خواهد شد.

وی در ادامه به اهداف و عملکردهای اصلی مجمع مطالبه گران استان نیز اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین اقدام ما در این مجمع استمرار مطالبات به حق مردم است و در این راستا تلاش خواهیم کرد مطالبات به هنگام و در زمان مشخص باشند تا به صورت صحیح پیگیری و انجام شود.

دبیر مجمع مطالبه گران استان اردبیل با بیان اینکه در زمینه آموزش افراد و مطالبه گران باید اقدامات مؤثری انجام شود گفت: بسیاری از افراد بدون داشتن تخصص و یا دانش حقوقی خواستار شرکت در بحث مطالبه گری هستند که در این راستا ابتدا باید مورد آموزش‌های لازم در خصوص نحوه مطالبه گری و یا سواد رسانه‌ای قرار گیرند.

جدی بیان کرد: مطالبات بعد از طرح و برنامه ریزی باید رسانه‌ای شود و در این راستا از همه رسانه‌ها و اصحاب قلم خواهشمندیم تا همراه و صدای ما باشند تا استان اردبیل به اهداف خود در زمینه پیشرفت و توسعه برسد.

وی از افرادی که مایل به شرکت در مجمع مطالبه گران استان هستند خواست در سامانه نظارت مردمی در فضای مجازی ثبت نام و یا به دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، دانشکده علوم مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

منبع