حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از فارس با اشاره به جزئیاتی از جلسه امشب (دوشنبه، ۲۶ دی) این کمیسیون، گفت: در این جلسه مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی از وضعیت مالی شرکت‌های دولتی به اعضای کمیسیون ارائه کرد. وی افزود: […]

حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از فارس با اشاره به جزئیاتی از جلسه امشب (دوشنبه، ۲۶ دی) این کمیسیون، گفت: در این جلسه مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی از وضعیت مالی شرکت‌های دولتی به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

وی افزود: براساس این گزارش شرکت‌های دولتی در سال ۱۴۰۰ رشد درآمدی ۱۳۹ درصدی را داشته اند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس اظهار کرد: همچنین براساس این گزارش، شرکت‌های دولتی در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱ رشد درآمدی ۱۴۹ درصدی را داشته‌اند و در بودجه سال آینده رشد ۴۸ درصدی برای درآمد شرکت‌های دولتی پیش‌بینی شده است.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: در نشست امشب بنا شد فراکسیونی تحت عنوان ساماندهی شرکت‌های دولتی با هدف  دستور کار ساماندهی وضعیت مالی این شرکت‌ها تشکیل شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس اظهار کرد: براساس گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس درآمد ۲۴۰۰ هزار میلیارد تومانی شرکت‌های دولتی در سال آینده پیش‌بینی شده است.

پایان پیام/





منبع خبر: فارس