رامین صادقی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: از ۱۴ ماه پیش این مجموعه فعالیت خود را با مونتاژ ۲۵ دستگاه کامیون آغاز کرده تا زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر در این واحد فراهم آید. وی تصریح کرد: در نشست اخیر استاندار اردبیل با صنعتگران و کارآفرینان مدیریت این مجموعه درخواست صدور […]

رامین صادقی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: از ۱۴ ماه پیش این مجموعه فعالیت خود را با مونتاژ ۲۵ دستگاه کامیون آغاز کرده تا زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر در این واحد فراهم آید.

وی تصریح کرد: در نشست اخیر استاندار اردبیل با صنعتگران و کارآفرینان مدیریت این مجموعه درخواست صدور پروانه و توسعه فعالیت‌ها را داشت که مقرر شد با در نظر گرفتن شرایط این واحد صنعتی صدور پروانه انجام و عملیات مونتاژ کامیون‌ها در این مجموعه انجام شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: این واحد صنعتی در داخل محدوده زمین واگذار شده به پتروشیمی مستقر شدند که در این زمینه با تاکید استاندار اردبیل قرار شد مشکلات استقرار این مجموعه در شهرک صنعتی رفع شده و بستر مناسبی را در فعالیت‌های قانونی و هدفمند این مجموعه شاهد باشیم.

صادقی افزود: در قالب ۲۶ هکتار زمین پروانه و قرارداد واگذاری به کاسپین خودرو انجام شد تا سرمایه‌گذاران این مجموعه فعالیتشان را در کنار مونتاژ به صورت تولید قطعات انجام دهند که امیدواریم در قالب زنجیره تولید قطعات، فعالیت این کارخانه را شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: برخلاف اظهار نظرها و فضاسازی های کاذب مجازی، مدیریت این مجموعه تصمیم به تعطیلی واحد صنعتی نگرفته بلکه با حل مشکلات و دغدغه‌های قبلی سعی بر این است تا این کارخانه فعالیت خود را با گستردگی تولید و مونتاژ محصولات خودرویی انجام دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل حمایت همه‌جانبه از صنعتگران و تولیدکنندگان را یادآور شد و اضافه کرد: با تاکید استاندار اردبیل و در روزهای سه‌شنبه سعی بر این است تا دغدغه‌های صنعتگران و تولیدکنندگان مورد رصد و بررسی قرار گرفته و حتی با تشکیل مرتب جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تلاش بر تقویت این جبهه تولیدی و صنعتی است.

انتهای پیام/

منبع