مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: در صورت نیاز آرد مازاد بر مصرف تأمین و برای ارائه خدمات به واحدهای پخت نان تزریق خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، علی نوبخت پیش از ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه مدیریت، هدایت و تصمیم گیری چگونگی اصلاح کیفیت گندم، آرد و نان شهرستان پارس آباد اظهار کرد: هیچ مشکل و کمبودی در تأمین گندم و آرد مورد نیاز نانوایان در سطح استان و به خصوص شهرستان پارس آباد وجود ندارد.

وی با اشاره به تأمین آرد مورد نیاز نانوایان در سطح استان برای تأمین نان شهروندان بیان کرد: در صورت نیاز آرد مازاد بر مصرف تأمین و برای ارائه خدمات به واحدهای پخت نان تزریق خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل در خصوص آموزش نانوایی‌ها در راستای خدمات رسانی و کیفیت پخت نان نیز افزود: با توجه به فعالیت بیش از دو هزار نانوایی در سطح استان باید منافع مردم را در نظر بگیریم و احساس مسئولیت بیشتری را برای داشتن زندگی با آرامش برای مردم فراهم کنیم و از طرفی برای کنترل کیفی آرد تولید شده، بازرسی از کارخانه‌های آردسازی استان نیز برای ارتقای کیفیت، به صورت مستمر انجام می‌شود.

نوبخت همچنین از آمادگی این اداره کل برای خرید تضمینی گندم، کلزا در سال جاری خبر داد و گفت: مقدمات لازم برای خرید تضمینی گندم و کلزا در سال جاری انجام شده است و هم اکنون نیز گندم بذری تولید و انبار شده سال ۱۴۰۰ به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

جهان بین فرماندار شهرستان پارس آباد نیز در این جلسه افزود: ساماندهی، تأمین و توزیع آرد و نظارت بر کیفیت و پخت نان باید از اولویت‌های مهم کارگروه ساماندهی آرد و نان و کمیته نظارت این شهرستان در جهت رضایت مندی شهروندان باشد.

انتهای پیام/