سید کاظم موسوی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با تاکید بر لزوم تشکیل دولتی انقلابی و عدالت‌محور اظهار کرد: مشکلات کشور در حال‌حاضر بر هیچ کسی پوشیده نیست طوری که بسیاری از مردم چشم به تشکیل دولت آینده دوخته‌اند تا با تشکیل دولتی انقلابی، عدالت‌محور و ضدفساد بسیاری از این مشکلات برطرف شده […]

سید کاظم موسوی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با تاکید بر لزوم تشکیل دولتی انقلابی و عدالت‌محور اظهار کرد: مشکلات کشور در حال‌حاضر بر هیچ کسی پوشیده نیست طوری که بسیاری از مردم چشم به تشکیل دولت آینده دوخته‌اند تا با تشکیل دولتی انقلابی، عدالت‌محور و ضدفساد بسیاری از این مشکلات برطرف شده و کشور در مسیر پویایی قرار گیرد.

وی به شاخصه‌های مهم رئیس جمهور آینده اشاره و اضافه کرد: شاخصه دولت و رئیس جمهور انقلابی است که این فرد باید یک شخص جامع، توانمند با ظرفیت و جهادی باشد که بتواند گره از مشکلات کشور در تمامی عرصه‌ها باز کند که رزومه هر یک از داوطلبان ریاست جمهوری در سیزدهمین دوره انتخابات به خوبی مبین این مسئله است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فردی که خود را به هر شکلی آماده خدمت‌گزاری به مردم معرفی می‌کند بی‌شک بهترین انتخاب برای سکان‌داری قوه مجریه خواهد بود که از بین هر ۷ داوطلب ریاست جمهوری تنها یک فرد با چنین قابلیت‌ها و توانمندی‌هایی وجود دارد.

موسوی تصریح کرد: اگر بخواهیم یک دولت انقلابی، جهادی و ارزشی را پیروز رقابت انتخابات کنیم باید با بصیرت و بینش کافی در عرصه حضور یافته و بدانیم از چه کسی باید حمایت کنیم.

تعامل دولت و مجلس انقلابی گره‌گشا خواهد بود

این نماینده با اشاره به اهمیت تعامل دولت و مجلس انقلابی در راستای حل دغدغه‌های آحاد مردم ایران گفت: دولت و مجلس انقلابی یک موهبت و ظرفیت بسیار قوی در راستای گره‌گشایی از مشکلات عموم مردم جامعه است و بی‌شک با روی کار آمدن دولتی انقلابی و هم‌افزایی این تشکل با مجلس شورای اسلامی وضعیت کشور رو به بهبودی خواهد گذاشت.

موسوی تنها خواسته مردم را رفاه و آسایش عنوان و بیان کرد: یک خواسته اصلی و حقیقی از سوی مردم در این عرصه مطرح است که آن هم رفاه و زندگی توأمان با آسایش است که تشکیل دولتی جوان و جهادی در ۲۸ خرداد ماه ضمن برتری نسبت دولت ادوار گذشته شرایط را به میل عموم تغییر خواهد داد.

وی حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی را حائز اهمیت دانست و افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هم به جهت ملی و هم به جهت مسائل خارجی بسیار مهم است که باید افراد صاحب فکر و سخن مردم را برای انتخاب فرد اصلح و بهترین گزینه دعوت کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به تخریب رقبا در مناظرات اشاره و اظهار کرد: تخریب و تضعیف هر یک از داوطلبان ریاست جمهوری از سوی دیگران یک امر ناپسندیده است اما باید پاسخ این افراد از سوی داوطلبان دیگر به شکلی کاملاً عاقلانه داده شود تا فضای انتخابات به سمتی غیرمعقول و مسموم کشانده نشود.

موسوی ادامه داد: برای بالا بردن شانس خود در اخذ آرای بیشتر نباید نسبت به ارزش‌های اخلاقی و اسلامی بی‌تفاوت بود و از داوطلبان ریاست جمهوری سیزدهمین دولت این انتظار می‌رود که با سابقه مدیریتی و اجرایی طولانی خود این اجازه را به خود ندهند که در انظار عموم مردم به توهین، تحقیر و تمسخر متوسل شوند.

انتهای پیام/

منبع