صفر توحیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: کمیته امداد با هدف کاهش هزینه‌ها و چابک‌سازی ساختار اداری خود سعی کرده تا با همکاری بخش خصوصی خدمات با کیفیت مشاوره‌ای را به مددجویان ارائه کند. وی تصریح کرد: با راه‌اندازی کلینیک تخصصی در این حوزه سعی بر این […]

صفر توحیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: کمیته امداد با هدف کاهش هزینه‌ها و چابک‌سازی ساختار اداری خود سعی کرده تا با همکاری بخش خصوصی خدمات با کیفیت مشاوره‌ای را به مددجویان ارائه کند.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی کلینیک تخصصی در این حوزه سعی بر این بوده تا مشاوره‌های رایگان برای مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد ارائه شود که در گام نخست این خدمات در شهرهای اردبیل، پارس‌آباد، مشگین‌شهر و بیله‌سوار به جامعه هدف کمیته امداد ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا نیمه تابستان در سایر شهرهای استان نیز امکان ارائه خدمات مشاوره‌های حقوقی، اجتماعی، خانوادگی، تحصیلی و… را فراهم کنیم تا مددجویان به صورت تلفنی بتوانند از این مشاوره‌های رایگان بهره‌مند شوند.

توحیدی افزود: ما در حال حاضر از ظرفیت ۹ نفر از مشاوران تخصصی در این طرح استفاده می‌کنیم که مددجویان می‌توانند به صورت تلفنی با این مشاوران در ارتباط بوده و خدمات مشاوره‌ای رایگان و بدون هزینه‌ای را دریافت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کمیته امداد با این اقدامات تلاش می‌کند تا زمینه جلب رضایت جامعه هدف خود را فراهم آورده و کاهش آسیب‌های اجتماعی را نیز در بین این خانواده‌ها شاهد باشیم.

توحیدی اضافه کرد: در مسیر حل مشکلات تحصیلی، معیشتی، اجتماعی، فرهنگی و… این مجموعه مشاوره‌ای خدمات ارائه کرده و سعی ما بر این است تا در مناطق مختلف استان فضا و بستر لازم برای دریافت این خدمات با کیفیت برای جامعه هدف کمیته امداد به وجود آید.

برگزاری همایش مشاوره‌ای در اردبیل

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل در ادامه سخنان خود اظهار کرد: ۲۴ اردیبهشت در سالن بیضای اردبیل همایش مشاوره‌ای برگزار خواهد شد تا با همکاری مجموعه تخصصی در این حوزه بتوانیم در خدمت مددجویان کمیته امداد باشیم.

وی تصریح کرد: این همایش که از ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر در اردبیل برگزار می‌شود، مشاوران فعال در قالب کلینیک‌های بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف برای جامعه هدف کمیته امداد راهکار و نظرات پیشنهادی را ارائه خواهند کرد تا ما بتوانیم در حوزه‌های مختلف از ظرفیت این مجموعه‌ها استفاده کنیم.

توحیدی گفت: تلاش ما بر این است تا در قالب ارائه خدمات مشاوره‌ای و همچنین برگزاری این همایش انگیزه مضاعفی را در مسیر خدمت‌رسانی بی‌منت و صادقانه برای جامعه هدف کمیته امداد فراهم کنیم تا این مجموعه بتواند در سال‌جاری در این حوزه فعالیتی مثبت و رو به جلو داشته باشد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر