به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، بهروز ندائی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع یک میلیون و یک هزار و ۴۷۰ نفر واجد شرایط رأی دادن در استان اردبیل ۵۴۲ هزار و ۹۲۶ نفر در این انتخابات شرکت کرده و مشارکت ۵۴.۳ درصدی را در کل استان رقم زدند. وی با اشاره […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، بهروز ندائی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع یک میلیون و یک هزار و ۴۷۰ نفر واجد شرایط رأی دادن در استان اردبیل ۵۴۲ هزار و ۹۲۶ نفر در این انتخابات شرکت کرده و مشارکت ۵۴.۳ درصدی را در کل استان رقم زدند.

وی با اشاره به شمارش آرای صندوق‌های اخذ رأی در شعب استان اردبیل گفت: تمامی شعب با تحویل صندوق خود به فرمانداری و حوزه زمینه شمارش آرا را فراهم کردند که در همین رابطه چند صندوق معدود باقی مانده که تا ساعات آینده میزان آرای آن‌ها نیز بعد از شمارش اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل بیشترین مشارکت در اردبیل را مربوط به شهرستان‌های سرعین و نیر با بیش از ۹۰ درصد و کمترین مشارکت را مربوط به مرکز استان اردبیل و شهرستان اردبیل با مشارکت ۴۶ درصدی عنوان کرد.

به گفته ندائی بیشترین آرای مأخوذه مربوط به گروه سنی ۳۵ تا ۴۰ سال با ۱۳۰ هزار و ۶۴۷ رأی بوده است.

وی همچنین به تعداد آرای هر یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در اردبیل اشاره و اظهار کرد: تا این لحظه سید ابراهیم رئیسی با ۳۰۷ هزار و ۳۹۳ رأی، عبدالناصر همتی با ۸۸ هزار و ۱۹۸، محسن رضایی با ۵۴ هزار و ۱۵۲ و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با ۲۰ هزار و ۳۰۰ رأی به ترتیب بیشترین تا کمترین آرا را کسب کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان همچنین خاطرنشان کرد: در ساعات آینده نتیجه نهایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اردبیل اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع