به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، سید حامد عاملی بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم آغاز بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۲۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: توسعه شهرستان‌های شمالی استان اردبیل با توجه به قرار گرفتن در مرز ۲ کشور ایران و آذربایجان مهم و اساسی است. وی با اشاره به […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، سید حامد عاملی بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم آغاز بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۲۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: توسعه شهرستان‌های شمالی استان اردبیل با توجه به قرار گرفتن در مرز ۲ کشور ایران و آذربایجان مهم و اساسی است.

وی با اشاره به اینکه توسعه سیمای اقتصادی شهرستان بیله‌سوار به دلیل وجود گمرک و مبادلات اقتصادی با کشورهای آسیا و خاورمیانه باید به اولویت اساسی مسئولان تبدیل شود، تصریح کرد: در ۲ دهه گذشته اردبیل از چرخه صنعتی دولتی و استقرار واحدهای صنعتی بزرگ بی‌بهره مانده و همین امر ناترازی توسعه استان اردبیل را رقم زده است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه مردم استان اردبیل از شاخصه‌های متوسط توسعه در ابعاد مختلف بی‌بهره مانده‌اند، گفت: با توجه به شعار عدالت‌محوری دولت سیزدهم در ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای، امیدواریم اهداف کمی و کیفی در این بخش تحقق یابد.

عاملی آخرین وضعیت و روند پیشرفت پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی، اقتصادی و توسعه‌ای مهم استان اردبیل را یادآور شد و افزود: تصمیماتی برای تسریع اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی و اقتصادی استان اردبیل در نشست با مخبر معاون اول رئیس جمهور اتخاذ شد.

استاندار اردبیل به پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان در هفته دولت اشاره کرد و ادامه داد: افتتاح روکش آسفالت انجیرلو به بیله‌سوار، افتتاح ۲ مدرسه ۶ کلاسه شهید رنجبر و شهید فرجاد، افتتاح تعاونی شرکت قیزیل سنبل جعفرآباد در راستای آبیاری نوین یک‌هزار هکتار از اراضی دیم به آبیاری و شروع عملیات اجرای گلخانه هیبرید بذر سبزی و صیفی‌جات کیمیا بذر در جعفرآباد از جمله این پروژه‌ها هستند.

انتهای پیام/

منبع