حسین مولایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در خصوص مسمومیت دانش آموزان اظهار کرد: متأسفانه در شهرستان گرمی نیز در ۳ مدرسه دانش‌آموزان و کادر با استشمام بوی نامطبوع، احساس سوزش در گلو و سستی مواجه شدند. وی افزود: در این رابطه ۳۷ دانش‌آموز و ۳ معلم به دنبال […]

حسین مولایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در خصوص مسمومیت دانش آموزان اظهار کرد: متأسفانه در شهرستان گرمی نیز در ۳ مدرسه دانش‌آموزان و کادر با استشمام بوی نامطبوع، احساس سوزش در گلو و سستی مواجه شدند.

وی افزود: در این رابطه ۳۷ دانش‌آموز و ۳ معلم به دنبال مسمومیت توسط اورژانس و اولیای دانش آموزان به بیمارستان ولایت آغاز شد.

فرماندار شهرستان گرمی گفت: تاکنون تعدادی از دانش آموزان با مساعد شدن حال عمومی از بیمارستان مرخص شدند، ضمن اینکه حال عمومی دانش آموزان بستری شده نیز خوب است.

مولایی از ادامه بررسی‌ها برای دستیابی به نتیجه کامل و قطعی مسمومیت دانش‌آموزان این شهرستان خبر داد و گفت: ابعاد مختلف این اتفاق با حضور کارشناسان ازدستگاه‌های اجرایی بررسی و مورد پیگیری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اهالی استان اردبیل به شایعات توجه نکرده و اخبار را از منابع موثق دریافت کنند، تاکید کرد: خانواده‌ها نیز با حفظ آرامش اجازه دهند تا متولیان بررسی خود را انجام دهند تا در نهایت گزارشی برای مردم در این زمینه ارائه شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر