مجید محمد غریبانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: امروز یکشنبه ۹ آبان ماه طی تماس با اورژانس، یک مورد حادثه مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن به علت استفاده از کباب پز برای گرمایش در یک منزل مسکونی در روستای حمل آباد اردبیل اعلام شد. وی ادامه داد: بعد از وصول گزارش بلافاصله […]

مجید محمد غریبانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: امروز یکشنبه ۹ آبان ماه طی تماس با اورژانس، یک مورد حادثه مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن به علت استفاده از کباب پز برای گرمایش در یک منزل مسکونی در روستای حمل آباد اردبیل اعلام شد.

وی ادامه داد: بعد از وصول گزارش بلافاصله دو دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد که بعد از بررسی حادثه و شرایط دو مسموم بدحال شناسایی و به بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل منتقل شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان همچنین اضافه کرد: روز گذشته نیز بر اثر گازگرفتگی در روستای شیران اردبیل ۳ نفر از هم استانی‌ها جان خود را از دست دادند.

به گفته محمد‬ غریبانی سردرد، سرگیجه، افزایش شدید ضربان قلب در ابتدا، ‏وزوز گوش و خواب آلودگی، تهوع، استفراغ، تپش قلب، کاهش سطح هوشیاری، آسیب‌های دائمی به سیستم عصبی از جمله علائم شایع مسمومیت با گار مونوکسید کربن است.

انتهای پیام/

منبع