به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، حجت الاسلام علیه شامگاه یکشنبه در همایش روز جهانی مساجد در مصلی اردبیل اظهار کرد: از اول پیروزی انقلاب اسلامی نقشه دشمن بی هویت نشان دادن مرکزیت مساجد و مراکز اجتماع امت اسلامی بوده و اکثر ترورها و وقایع تلخ دهه اول انقلاب نیز در این مراکز تجمعی اتفاق […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، حجت الاسلام علیه شامگاه یکشنبه در همایش روز جهانی مساجد در مصلی اردبیل اظهار کرد: از اول پیروزی انقلاب اسلامی نقشه دشمن بی هویت نشان دادن مرکزیت مساجد و مراکز اجتماع امت اسلامی بوده و اکثر ترورها و وقایع تلخ دهه اول انقلاب نیز در این مراکز تجمعی اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب نیز مقام معظم رهبری بر محوریت جوانان و حضور پرنشاط آنها در مراکزی همچون مساجد تاکید شده است، خاطرنشان کرد: همچنان مساجد می‌تواند بهترین و شایسته‌ترین فضای تربیتی و اخلاق مدار باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: فعالان مساجد باید در تبیین و تشریح اهداف گام دوم انقلاب ورود پیدا کرده و از اجتماعات امت اسلامی در تحقق این اهداف استفاده کنند.

علیه ادامه داد: همچنان دشمنان انقلاب اسلامی از مساجد و مصلی‌های ما در هراس و واهمه اند و سعی می‌کنند به اشکال مختلف مردم را نسبت به مسجد و ارکان آن بدبین و بی اعتماد جلوه دهند.

وی بیان کرد: اولین پروژه عمرانی که در جهان اجرایی شده مسجد است چرا که حضرت آدم کعبه را بنا کرد و حضرت ابراهیم نیز این خانه را تجدید بنا نمود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: نبی مکرم اسلام با درک عمیق از کارکرد مساجد سعی کرد تا تمام فعالیت‌های اجتماعی را با محوریت مسجد انجام داده و برای امت اسلامی یادگاری معنوی و ارزشی به جای بگذارد.

انتهای پیام/

منبع