مصطفی آمون در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر اظهار کرد: مسابقه مجازی «دلنوشته‌ای به سردار دل‌ها» در اردبیل به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه فراخوان این مسابقه مجازی منتشر شده است، گفت: شرکت کنندگان می‌توانند تا ۲۳ در ماه از طریق […]

مصطفی آمون در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر اظهار کرد: مسابقه مجازی «دلنوشته‌ای به سردار دل‌ها» در اردبیل به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فراخوان این مسابقه مجازی منتشر شده است، گفت: شرکت کنندگان می‌توانند تا ۲۳ در ماه از طریق آدرس الکترونیکی https//formafzar.com/form/۹hq۰k دلنوشته‌های خود را با موضوع «سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی» به صورت مجازی را ثبت کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: این حرکت فرهنگی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، دبیرخانه کنگره شهدای استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل برگزار می‌شود.

آمون ادامه داد: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۴۵۳۳۳۳۸۲۸۴ ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و یا با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل تماس بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: به ۱۰ دلنوشته برتر، مبلغ ۲میلیون ریال اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر