به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، جابر جهان بین عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان اظهار کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با شناسایی ظرفیت‌های موجود، زمینه جذب سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف را فراهم کنند تا شاهد ایجاد اشتغال و بهبود وضع معیشتی مردم باشیم. وی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، جابر جهان بین عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان اظهار کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با شناسایی ظرفیت‌های موجود، زمینه جذب سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف را فراهم کنند تا شاهد ایجاد اشتغال و بهبود وضع معیشتی مردم باشیم.

وی افزود: امکاناتی که برای اجرا و حرکت در مسیر پیشرفت قرارگرفته تا همه ما به درستی و صادقانه خدمت کنیم اگر غیر از این اتفاق بیفتد این حضور و برنامه ریزی و صرف هزینه معنا ندارد.

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کارمان قرار دهیم این نکات را مدنظر خود قرار دهید؛ خدمت به مردم و حل مشکلات مردمی و بحث حقوق شهروندی از مهمات انجام کار در ادارات است.

جهان بین با تاکید بر تعامل تنگاتنگ دستگاه‌های اجرایی و ادارات در این شهرستان افزود: همه مسئولان باید خدمات نظام و دولت را به طور شفاف و کامل از طریق رسانه‌ها به خوبی منعکس کنند و حتی اگر لازم باشد در این راه هزینه‌هایی نیز صرف کنند باید این کار را انجام دهند.

وی رویکرد دولت را جذب سرمایه گذار و حمایت از بخش خصوصی اعلام کرد و افزود: تلاش می‌شود با حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان، علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار و توسعه، فضای لازم برای رونق فضای کسب و کار نیز فراهم شود.

انتهای پیام/

منبع