به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام والمسلمین جابر عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بیله‌سوار، خطاب به مسئولان اظهار کرد: در شرایط فعلی در کنار امنیت پایدار و اقتدار بی نظیر نظام جمهوری اسلامی؛ صبر و تحمل و تاب آوری مردم در مقابل مسائل و مشکلات اقتصادی بی نظیر و ستودنی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام والمسلمین جابر عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بیله‌سوار، خطاب به مسئولان اظهار کرد: در شرایط فعلی در کنار امنیت پایدار و اقتدار بی نظیر نظام جمهوری اسلامی؛ صبر و تحمل و تاب آوری مردم در مقابل مسائل و مشکلات اقتصادی بی نظیر و ستودنی است که باید تک تک مسئولان قدردان این ثروت عظیم مردمی باشند و خدمتگزار واقعی به معنای کلمه باشند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان ایران برای خدشه وارد کردن به اعتبار و پشتوانه چندین ساله افزود: دشمن در صدد کم رنگ کردن، ایجاد گسل و تضعیف این غیرت دینی است و بیشترین برنامه ریزی را در جنگ ادراکی در این مورد سرمایه گذاری نموده است تا بیشترین ضربه را از این طریق به نظام وارد کند.

خطیب جمعه بیله‌سوار ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، به محورهای بیانات مقام معظم رهبری در قم اشاره و تصریح کرد: مهم‌ترین سخنان رهبر معظم انقلاب در این دیدار را می‌توان در ۳ مقوله مهمِ غیرت دینی، جنگ نرم و وحدت دسته بندی نمود.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه افزود: غیرت دینی که پایگاه مردمی انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی است، مهم‌ترین توصیه مقام معظم رهبری در این دیدار بود.

وی ادامه داد: مردم سالاری دینی در همکاری، همراهی و همدلی مردم در تمام ادوار انقلاب و بخصوص در زمان‌های خاص و بحرانی نظیر حماسه باشکوه ۹ دی بزرگترین ثروت نظام است که توجه، تقویت و آسیب شناسی این مقوله لازم و ضروری است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار ضمن تسلیت فرا رسیدن وفات حضرت ام البنین (س)، خواستار توجه جدی مسئولان امر به خانواده معظم شهدا بویژه تکریم مادران و همسران محترم شهدا شد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب، به تأثیرات شهید نواب صفوی و نهضت فداییان اسلام در شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرده و یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

عزیزی در پایان به آغاز هفته گرامیداشت شورای آموزش و پرورش از ۲۰ لغایت ۳۰ دی ماه اشاره کرد و خواستار همکاری تمامی ارگان‌های دخیل در این امر مهم شد.

انتهای پیام/

منبع