حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، برگزاری مهرواره محله همدل را یکی از اقدامات خوب و تحسین برانگیز دانست و گفت: این طرح واقعاً حساب شده بود و مسئله خوب شناسایی شد، چراکه به فرموده رهبر معظم انقلاب مسئله اصلی ما در شرایط کنونی مسائل اقتصادی و فرهنگی است و […]

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، برگزاری مهرواره محله همدل را یکی از اقدامات خوب و تحسین برانگیز دانست و گفت: این طرح واقعاً حساب شده بود و مسئله خوب شناسایی شد، چراکه به فرموده رهبر معظم انقلاب مسئله اصلی ما در شرایط کنونی مسائل اقتصادی و فرهنگی است و در مهرواره این امر به درستی هدف گیری شده است.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی اردبیل ادامه داد: وقتی قرار است در امری فرهنگ سازی صورت گیرد، با حرف زدن مشکلی حل نمی‌شود و کار باید بروز و ظهور عملی داشته باشد؛ در این امور اقناع عقلی کافی نیست و باید دل افراد نیز جذب شود و مهرواره چنین است.

وی با اشاره به رتبه استان اردبیل در مهرواره خاطرنشان کرد: استان اردبیل به نسبت جمعیت در تعداد شرکت کنندگان در مهرواره جز رتبه‌های نخست است و استقبال خوبی از مهرواره را شاهد هستیم.

حجت الاسلام جعفرزاده تصریح کرد: مهرواره باید ادامه پیدا کند و در یک دوره خلاصه نشود؛ از سوی دیگر نتیجه کار به طور دقیق به سمع و نظر مردم برسد؛ برای ادامه کار باید هدف گذاری خوبی صورت گیرد.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی اردبیل بیان داشت: ما نمی‌توانیم در مهرواره مانند عصر جدید عمل کنیم بلکه باید طیف مسائل را از هم جدا کنیم چرا که نمی‌شود با یک ملاک همه مسائل را داوری کرد.

وی با تأکید بر تداوم مهرواره گفت: بهتر این است که مهرواره مثل سایر برنامه‌ها و مسابقات به صورت سالانه در یک دوره زمانی مشخص برگزار شود؛ این طرح می‌تواند شکل بین المللی هم داشته باشد، ما منتظر اثربخشی طولانی مدت مهرواره هستیم.

انتهای پیام/

منبع