محمود عباس‌زاده مشکینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: هر چند رقم توزیع اعتبارات استانی نسبت به سال گذشته افزایش یافته اما با توجه به تورم موجود اثر عملیاتی آن کمتر از سال‌های گذشته خواهد بود و از همین رو مدیران استانی و شهرستانی باید تلاش مؤثری را در جذب اعتبارات و […]

محمود عباس‌زاده مشکینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: هر چند رقم توزیع اعتبارات استانی نسبت به سال گذشته افزایش یافته اما با توجه به تورم موجود اثر عملیاتی آن کمتر از سال‌های گذشته خواهد بود و از همین رو مدیران استانی و شهرستانی باید تلاش مؤثری را در جذب اعتبارات و ردیف‌های ملی داشته باشند.

وی به مشکلات اقتصادی و کاهش نقدینگی در کشور اشاره کرد و گفت: در این شرایط هنر مدیریت آن است که با کمترین اعتبار، بیشترین فعالیت‌ها با همکاری بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی انجام شود تا کارها به سرانجام برسند.

معطل ماندن ۱۵ ساله پروژه دانشگاه محقق اردبیلی
نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم امروز در شرایط سخت اقتصادی دنبال سرمایه‌گذاری و هدایت منابع نقد خود به سمت پروژه‌های سودآور هستند که از این طریق می‌توان با جمع‌آوری منابع مردمی کارهای مهم، پروژه‌های تأثیرگذار و سودآوری را انجام داد.

عباس‌زاده مشکینی با بیان اینکه در استان اردبیل بخش تهاتر بسیار ضعیف بوده و مدیران دستگاه‌های اجرایی گاه برای اجرایی کردن این بخش مقاومت نشان می‌دهند، افزود: بهتر است از ظرفیت قانونی تهاتر و ماده ۵۶ بیشترین استفاده را بکنیم تا توسعه استان و شهرستان‌ها به تناسب ظرفیت‌ها و مزیت‌های رقابتی مورد توجه قرار گیرد.

وی به پروژه معطل مانده دانشگاه محقق اردبیلی در قالب دانشکده کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد: به جای معطل ماندن ۱۵ ساله این پروژه، بهتر است این زمین در اختیار سرمایه‌گذاری سوئیسی قرار گیرد تا مجهزترین بیمارستان و پیشرفته‌ترین امکانات در این مرکز راه‌اندازی و ارائه خدمات مطلوب به مردم مشگین‌شهر و شهرهای حومه را شاهد باشیم.

مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف از منابع موجود به درستی بهره برداری کنند
عباس‌زاده مشکینی ضرورت توزیع اعتبارات را با مزیت رقابتی و رعایت اصل عدالت در بین استان‌ها یادآور شد و خاطرنشان کرد: هر چند دشمن در بیرون از مرزها سعی دارد تا به اقتصادمان ضربه وارد کند اما بهتر است مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف از منابع موجود به درستی بهره گرفته و زمینه تحول اقتصادی را به وجود آورند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: دشمن تلاش می‌کند تا با شرطی کردن اقتصاد و اثرگذاری منفی در معیشت مردم آحاد جامعه را به سمت نارضایتی سوق داده و از این طریق علیه نظام توطئه و ترفند به راه بیندازد.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم مسئولان استان اردبیل نسبت به سایر استان‌ها در جذب سرمایه‌گذار توانمند ورود پیدا کرده و در تکمیل پروژه‌های پیشران بر اساس شاخص‌های مدیریت بهره‌ور اقدامات مؤثری را انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع